overtidstråden

En dag på overtid... Så skuffa. Har ligget med beina høyt i to mnd pga konstante vonde kynnere og høyt blodtrykk, og skulle ikke sette i gang noe for tidlig fødsel. Men her sitter jeg da, og føler meg lurt! Ingen baby med hastverk her.
 
2 dag på overtid og kroppen er litt for luremus altså!
Masse kynnere og tidvis ganske kraftige sammentrekninger i korsrygg og mage. Men så gir det seg alltid etter en stund. Like skuffet hver morgen jeg våkner. Spent på kontroll imorgen!
 
2 dag på overtid og kroppen er litt for luremus altså!
Masse kynnere og tidvis ganske kraftige sammentrekninger i korsrygg og mage. Men så gir det seg alltid etter en stund. Like skuffet hver morgen jeg våkner. Spent på kontroll imorgen!

Samme her! Jeg har ikke overtidskontroll før mandag 24. Håper hun er ute før den tid!
 
Fatt mot alle her inne. Ting skjer når man minst venter det. Vi var på overtidskontroll nr.2 på mandag, og mens vi ventet på samtale med legen, bestemte lillegutt seg for at nok var nok. Fra 1 cm åpning til ferdigfødt på noen timer. Føler halve "fødselen" (riene) foregikk på venterommet. Og nå er han her,så frisk og god. Og livet blir aldri mer det samme:happy:
 
Begynner å bli lei av å gå på overtid.. Noen som har tips til hvordan få dagene til å gå litt fortere? [emoji846]
 
Begynner å bli lei av å gå på overtid.. Noen som har tips til hvordan få dagene til å gå litt fortere? [emoji846]
Jeg tror trikset er å ikke tenke på at du er på overtid... (ikke mye hjelp, sorry) [emoji54] Jeg gikk en uke på overtid med førstemann, og syntes de første dagene var verst. Så begynte vi å planlegge en kjekk ting hver dag, slik at jeg i det minste hadde noe å se fram til. Da gikk dagene lettere :) For oss var det ting som: en god middag, se en film vi hadde planlagt å se, shoppe litt osv. Bare være sammen og nyte familien vi allerede var, heller enn å bare vente på tilskuddet. Dette var også veldig fint å se tilbake på når småen kom, og vi ikke lenger hadde den samme friheten til å gjøre sånt pga amming og barseltid.

Håper du slipper å gå lenge over [emoji173] Hva tid var termin?
 
Jeg tror trikset er å ikke tenke på at du er på overtid... (ikke mye hjelp, sorry) [emoji54] Jeg gikk en uke på overtid med førstemann, og syntes de første dagene var verst. Så begynte vi å planlegge en kjekk ting hver dag, slik at jeg i det minste hadde noe å se fram til. Da gikk dagene lettere :) For oss var det ting som: en god middag, se en film vi hadde planlagt å se, shoppe litt osv. Bare være sammen og nyte familien vi allerede var, heller enn å bare vente på tilskuddet. Dette var også veldig fint å se tilbake på når småen kom, og vi ikke lenger hadde den samme friheten til å gjøre sånt pga amming og barseltid.

Håper du slipper å gå lenge over [emoji173] Hva tid var termin?

4 dager over nå :/
 
Back
Topp