overtidstråden

40 +6 i dag, 41+0 om en time.. Har ikke vært Utålmodig en eneste dag eller time. Har bare kost meg med gravidmagen min, spark og kos. Men nå er jeg så lei av alle de som maser om han ikke kommer snart. Har ikke du klekket enda? Fortsatt gravid? Trodde du lå hjemme og fødet jeg nå? Var ikke termin på fredag? Hvordan går det med deg? Ingen tegn til lillegutt? Forstår at alle mener det så såre vell, men jeg blir litt gal. Også begynner det å påvirke meg også. Når alle andre er så utålmodige, kjenner jeg at det smitter. Plutselig begynner jeg å bli rastløs. Får ikke lyst til å dra steder, for nok en gang og bekrefte det helt åpenbare.. Nei, jeg har ikke født enda :hilarious::joyful::happy::wtf: også begynner jeg kanskje å bli litt lei av å vente.. Ikke for at jeg stresser med at lillegutt skal komme, men lei av å ikke vite når. I natt? i morgen? Ikke før neste uke..?
 
8 dager over.

Har hatt et veldig greit svangerskap. Har jo blitt litt utålmodig etter jeg gikk ut i perm siden det i utgangspunktet "kan skje når som helst", men har kost meg og ikke stresset. Har vært i veldig god form så har fått gjort mye og komt meg mye rundt.

Nå begynner jeg bli litt engstelig for at kidden skal bli veldig stor da. Har egentlig hatt lite SF-mål hele tiden og magen hadde sunket godt, mens nå føles det ofte som om det "strekkes" øverst i magen, og jeg får vondt i ribbeina når jeg puster for mye og for fort inn.

Også bittelitt engstelig for å måtte bli igangsatt, siden jeg har hørt at fødselen ofte blir værre da (?!).

Meeeen wathever happens så KAN det ikke være lenge igjen nå, og jeg har snart en skatt i armene mine :)

Har time på sykehuset i morgen.
 
Dag seks på overtid og jeg må bruke all ledig energi på å ikke klikke i vinkler! :p

Overtidskontroll på sykehuset i morgen, håper på å bli satt i gang hvis det ligger til rette for det! Har ei venninde på barsel nå som kunne fortelle at det var ganske rolig der nå, så kanskje jeg får lov :p
 
40 +6 i dag, 41+0 om en time.. Har ikke vært Utålmodig en eneste dag eller time. Har bare kost meg med gravidmagen min, spark og kos. Men nå er jeg så lei av alle de som maser om han ikke kommer snart. Har ikke du klekket enda? Fortsatt gravid? Trodde du lå hjemme og fødet jeg nå? Var ikke termin på fredag? Hvordan går det med deg? Ingen tegn til lillegutt? Forstår at alle mener det så såre vell, men jeg blir litt gal. Også begynner det å påvirke meg også. Når alle andre er så utålmodige, kjenner jeg at det smitter. Plutselig begynner jeg å bli rastløs. Får ikke lyst til å dra steder, for nok en gang og bekrefte det helt åpenbare.. Nei, jeg har ikke født enda :hilarious::joyful::happy::wtf: også begynner jeg kanskje å bli litt lei av å vente.. Ikke for at jeg stresser med at lillegutt skal komme, men lei av å ikke vite når. I natt? i morgen? Ikke før neste uke..?

Samme her en uke på overtid men tar det rolig enn så lenge men irriterer meg over alle spørsmålene [emoji23] familie får jo beskjed om det skjer noe så ingen vits å mase og spørre hver dag... kjenner også litt på skjer det nå nei eller..!?når jeg skal ut på ærende alene å tenker det ikke passer, men siden jeg er på overtid kan det jo faktisk skje.
 
Overtidskontroll på sykehuset i dag. Blir satt i gang på lørdag om det ikke skjer noe før, er da 12 dager over. Knødden er 3800 gram, superaktiv og på vei nedover. Hadde også litt åpning, noe som var godt å høre siden jeg ikke kjenner noe særlig til modningstegn.

I går var jeg en litta tur i kjelleren, men nå er livet lyst igjen. Blanding av hormoner og utålmodighet :)
 
I dag er jeg 5 dager over termin, men humøret er på topp igjen:joyful: tanken er; hver dag er et skritt nærmere. For hver dag som går, øker sannsynligheten for at noe skjer. Så skjer det ikke i dag, er sannsynligheten litt større for at det skjer i morgen :hilarious:. Min kjære tror det skjer i morgen. Jeg håper det skjer i morgen, for er selv født på skjærtorsdag og det hadde jo vært litt gøy:happy: men veldig forberedt på at vi må vente enda litt lenger. Uansett.. fredag er det overtidskontroll. Og nå er det uansett ikke lenge før han er her.
Nyter livet som to enn så lenge. Kos det også :Heartpink og bare oss to blir det jo aldri igjen :wideyed::nailbiting::happy:
 
Det tror jeg ikke. Forrige gang hadde jeg spontan vannavgang ut av det blå, så aldri noe blod.

Takk for svar! Da er det fortsatt et håp her om at noe er på gang. Ser forresten at jeg postet denne feil - skulle under modningstråden [emoji85]
 
Får alle en form for tegningsblødning før fødsel?

Nei jeg hadde ikke et eneste tegn før riene satt i gang med et pang. Så har barnevakt på overnatting her nå i tilfelle det starter like brått denne gangen.
 
Melder meg inn her, har 3 timer og 45 min igjen av termindagen og her skjer det nada.... Er lei av å gå med modningsrier og lurerier. SÅ demotivert og lei.

Bah. Hadde virkelig håpet å slippe overtid, min skrekk er igangsetting og etterfølgende tøff fødsel med en kropp som egentlig ikke var klar for det :hungover: MEN, på sjekk hos jordmor i førrigårs så hadde jeg 1 cm åpning og som jeg har forstått det er det bra for å være førstegangs. Så håper kroppen setter igang av seg selv om ikke lenge.
 
41 + 4. Lei av å vente. . Formen er topp, klatrer hver dag, men troen på fødsel begynner å svinne. Veit det høres teit ut.. Han blir jo ikke der inne, men en fødsel virker fjernere enn noen gang. Begynner å slå meg til ro med at det blir igangsetning på meg. Kan ikke se noen grunn til at denne natta eller morgen dagen skal bli noe annerledes enn dagens i dag og dagen i går. Føler ingen endring, bortsett fra at slimproppen har gått. Alt er stille, smertefritt og rolig. .. aner ikke hvor moden jeg er heller. Har aldri blitt undersøkt for det. Men de skulle visst sjekke det på overtidskontroll nr.2 på mandag. Tassen sparker og er fornøyd da. Det er jo bra.. Og det er fint å bare være to også.. Men. ..
 
Første dag på overtid er nesten over. Ingenting har skjedd, men har hatt litt mer utflod enn tidligere. Fortsatt lov å håpe..
 
41 + 4. Lei av å vente. . Formen er topp, klatrer hver dag, men troen på fødsel begynner å svinne. Veit det høres teit ut.. Han blir jo ikke der inne, men en fødsel virker fjernere enn noen gang. Begynner å slå meg til ro med at det blir igangsetning på meg. Kan ikke se noen grunn til at denne natta eller morgen dagen skal bli noe annerledes enn dagens i dag og dagen i går. Føler ingen endring, bortsett fra at slimproppen har gått. Alt er stille, smertefritt og rolig. .. aner ikke hvor moden jeg er heller. Har aldri blitt undersøkt for det. Men de skulle visst sjekke det på overtidskontroll nr.2 på mandag. Tassen sparker og er fornøyd da. Det er jo bra.. Og det er fint å bare være to også.. Men. ..

Skjønner frustrasjonen, men vil bare si: Så fantastisk at formen din er så bra at du fortsatt kan klatre! På overtid! [emoji847] Jeg er bare 38+6, men strålende fornøyd med at vanlig styrketrening fortsatt går fint. Lykke til med fødsel når den tid kommer. Og det er jo kjempesnart! [emoji4]
 
Før jeg la meg igår gikk enda en del av slimproppen, med blodspor denne gangen. Har hatt uregelmessige sammentrekninger og murringer hele natten. Tvang (ja faktisk... :p ) samboern til en runde i senga, håper det funker!

Veldig klar for å treffe denne babyen nå[emoji173]
 
Før jeg la meg igår gikk enda en del av slimproppen, med blodspor denne gangen. Har hatt uregelmessige sammentrekninger og murringer hele natten. Tvang (ja faktisk... :p ) samboern til en runde i senga, håper det funker!

Veldig klar for å treffe denne babyen nå[emoji173]
Nå håper jeg den lille snart bestemmer seg for å komme ut, før den mannen din får varige mén :D
 
Back
Topp