Bare ikke slit deg ut da...Nei nei nei... dag 4.. vet ikke om jeg skal le eller gråte [emoji14] blir han der inne lenger nå blir han å knekke ribbeina mine [emoji14] [emoji23][emoji21][emoji22][emoji24]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare ikke slit deg ut da...Nei nei nei... dag 4.. vet ikke om jeg skal le eller gråte [emoji14] blir han der inne lenger nå blir han å knekke ribbeina mine [emoji14] [emoji23][emoji21][emoji22][emoji24]
Vannet gikk for en halv time sidenBare ikke slit deg ut da...Overtid er dritt, men greit å få slappet av og ikke ta helt av med alt mulig
![]()
Vannet gikk for en halv time sidenpå tur til føden nå
![]()

WOHOOOO!!!!Vannet gikk for en halv time sidenpå tur til føden nå
![]()
Jeeeeej! Lykke til i innspurten!Vannet gikk for en halv time sidenpå tur til føden nå
![]()
Masse lykke til! [emoji5]Vannet gikk for en halv time sidenpå tur til føden nå
![]()
Juhuu! Gratulerer så mye!Da flytter jeg ut av overtidstrådenlillebror kom like mange dager over tia som storesøstra
![]()
Gratulerer! [emoji5][emoji170]Da flytter jeg ut av overtidstrådenlillebror kom like mange dager over tia som storesøstra
![]()
Da flytter jeg ut av overtidstrådenlillebror kom like mange dager over tia som storesøstra
![]()

Kos dere masse med den lille!

5 dager på overtid
Ble strippet i går og nå ser det ut til at noe gjerne er så smått igang! Håper hun kommer innen et par dager![]()
Krysser alt jeg har for dere beggeBlææææh no er jeg sååå leeeei , koooom uuuuuut baby nååååå [emoji21][emoji26] 41 uker no [emoji24]