Overtidstråd...

Nei nei nei... dag 4.. vet ikke om jeg skal le eller gråte [emoji14] blir han der inne lenger nå blir han å knekke ribbeina mine [emoji14] [emoji23][emoji21][emoji22][emoji24]
Bare ikke slit deg ut da... :) Overtid er dritt, men greit å få slappet av og ikke ta helt av med alt mulig :p
 
Kl er etter 24, melder meg herved inn her. 41+4 nå.... litt utålmodig nå ja.
 
Ikke på overtid rikitg ennå, har fortsatt morgendagen igjen men har nå en sterk fornemmelse om at lillesøster lar vente på seg hun også, tradisjon tro :p Heier på dere andre!
 
Dag 2 på overtid, har faktisk fått sovet helt til 06.30. (Blei seff vekt av alarmen t mannen) men merker at tålmodigheten begynner å ta slutt allerede....soørs om vi må prøve grøt til middag i dag med masse kanel [emoji28]
 
Dag 2 på overtid, slimproppen har gått litt etter litt over 2 dager nå å maserier fra en annen verden. Stripping på agendaen hos jordmor i dag heldigvis :)
 
5 dager på overtid :sorry:

Ble strippet i går og nå ser det ut til at noe gjerne er så smått igang! Håper hun kommer innen et par dager :Heartpink
 
Blææææh no er jeg sååå leeeei , koooom uuuuuut baby nååååå [emoji21][emoji26] 41 uker no [emoji24]
 
Back
Topp