Overtidstråd

jeg er 1dag på overtid og jeg har innsett at denne babyen kommer til å måtte settes i gang innen 9dager...! :p
 
Femte dag på overtid i dag, skjer det ikke noe innen overtidskontrollen i morgen ser det ut som det blir keisersnitt igjen.. sukk :(
 
Jeg var på overtidskontroll i dag, og alt ser bra ut med gutten. Han er dog Stooor, ikke at jeg skjønner hvorfor han er blitt så stor i og med jeg kun har lagt på meg 8,5 kg, men han er visstnok 4,5 kg. Shit!

Jeg ble strippet og tøyd i dag da jeg har 2 cm åpning og er moden. Nå er jeg aldri blitt strippa før så vet ikke hva som er normalt, men har nå veldig med murringer, kynnere, ubehag i korsryggen og blødning. Noen med erfaring...?

Hvis ikke strippinga gjør susen blir jeg satt i gang lørdag.
:)
 
Jeg var på overtidskontroll i dag, og alt ser bra ut med gutten. Han er dog Stooor, ikke at jeg skjønner hvorfor han er blitt så stor i og med jeg kun har lagt på meg 8,5 kg, men han er visstnok 4,5 kg. Shit!

Jeg ble strippet og tøyd i dag da jeg har 2 cm åpning og er moden. Nå er jeg aldri blitt strippa før så vet ikke hva som er normalt, men har nå veldig med murringer, kynnere, ubehag i korsryggen og blødning. Noen med erfaring...?

Hvis ikke strippinga gjør susen blir jeg satt i gang lørdag.
:)
Var det veldig vondt?
Lurte litt på om jeg skulle prøve å kjenne etter selv om jeg har åpning, men veit liksom ikke hvor og hva jeg egentlig skal kjenne :p

krysser fingrene for at den strippingen gjør susen for deg, mer enn nok med 4,5 kg :O
 
Ja, det var temmelig vondt/ubehagelig, men varte ikke så lenge. Jeg vil virkelig fråråde deg å prøve på deg selv. Legen var såpass langt oppi der at hun kunne kjenne hodet hans, så en skal være godt dreven og vite hva en gjør ved den type behandling. Det er nok stor fare for å gjøre noe feil, med andre ord: vær så snill, ikke prøv å strippe deg selv... :)
 
Ja, det var temmelig vondt/ubehagelig, men varte ikke så lenge. Jeg vil virkelig fråråde deg å prøve på deg selv. Legen var såpass langt oppi der at hun kunne kjenne hodet hans, så en skal være godt dreven og vite hva en gjør ved den type behandling. Det er nok stor fare for å gjøre noe feil, med andre ord: vær så snill, ikke prøv å strippe deg selv... :)
Nei hehe var ikke det jeg hadde tenkt til, lurte bare på om det er mulig å kjenne om det er åpning ved å kjenne i kjeden liksom ;)
 
lykke til :)
 
Idag er det dag 8 på overtid! Kjenner jeg er så lei at jeg nesten har gitt opp å venter bare på å få bli igangsatt på onsdag... Har hatt masse slim å noe blod slim idag men ingen ting mer som skjer! Nå vil jeg møte lillebror å bli ferdig :p
 
Back
Topp