Jada , heheAll verdens tid jeg da, har jo ikke termin før 17...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jada , heheAll verdens tid jeg da, har jo ikke termin før 17...![]()
Det var ingen forandring fra sist (fortsatt 2cm, mykt og tøyelig, hodet til baby høyt oppe), men hun strippet og tok i ganske kraftig. Så igjen har jeg kraftig knip og tak i magen, så blir vel maserier i natt igjenHvordan gikk det hos jm?

Så du er avflatet og 2 cm? Håpe det gir rier og ikke masrier [emoji85] Tiden er trått på overtid :/Det var ingen forandring fra sist (fortsatt 2cm, mykt og tøyelig, hodet til baby høyt oppe), men hun strippet og tok i ganske kraftig. Så igjen har jeg kraftig knip og tak i magen, så blir vel maserier i natt igjen![]()
Livmorhalsen er enda nokså tykk, så vanskelig å si når ting skjer, sa hunSå du er avflatet og 2 cm? Håpe det gir rier og ikke masrier [emoji85] Tiden er trått på overtid :/
og det er jo ganske vanlig å gå med åpning når man er flergangs, hvis jeg har forstått riktig. Så vi får se hva som skjer, spent på kontroll imorgen hvertfall 
Jeg er seks dager på overtid imorgen, men fikk kontroll imorgen pga helgKontroll igjen i morgen eller er du alt 7 dager på overtid i morgen?spennende! Her er jeg helt avflatet og gikk fra 0 cm åpning til 2 cm på noen dager men ikke kommet no baby her ennå
kjenner at jeg er veldig klar for å få ham ut, men har det bedre med meg selv nå enn jeg hadde en og to dager over termin 
Så spennende!Jeg er seks dager på overtid imorgen, men fikk kontroll imorgen pga helgspennende hva som skjer de neste dagene for de fleste av oss her inne
kjenner at jeg er veldig klar for å få ham ut, men har det bedre med meg selv nå enn jeg hadde en og to dager over termin
![]()
Hvordan ligger du ellers ann i løypa? Kjenner du noe? Du ble satt i gang med de to du har fra før?Så spennende!![]()

Kjenner på vonde tak, men de kommer uregelmessig, kan gå timer i mellom de. Ble igangsatt med begge guttene mine på maks overtid jaHvordan ligger du ellers ann i løypa? Kjenner du noe? Du ble satt i gang med de to du har fra før?![]()
Det gjør det nok da jaKjenner på vonde tak, men de kommer uregelmessig, kan gå timer i mellom de. Ble igangsatt med begge guttene mine på maks overtid jamen da var jeg ikke moden eller åpning med noen av de, så denne gangen lover det kanskje bedre
![]()