Overtidskontroll?

AnneS

Forumet er livet
VIP
Desemberlykke2017
Noen som er kjent med det? :happy: hva gjør man på den? Jeg hadde håpet på å slippe den slik jeg slapp sist (da var den også bestilt, men ble ikke brukt), men slik ser det ikke ut til å gå :nailbiting:

Så nå er jeg nysgjerrig på hva den går ut på. Og bør jeg pakke ferdig og la baggen ligge i bilen, eller er ikke det nødvendig? :happy:

Du BØR pakke ferdig snart uansett frøken :hilarious:;):cool: haha! Det er jo ikke lenge til han kommer! Masse lykke til på kontroll :rolleyes:

Da jeg var på overtidskontroll sist var det hvertfall sjekk av urin og blodtrykk, ctg og ul for å sjekke vekst og funksjon i morkake/navlestreng. De sjekket også modning/åpning.
Resultatene avgjør veien videre, igangsettelse eller vente noen dager til i håp om at det starter selv.
Bagen er det nok like greit å pakke ferdig og ha med, er jo en mulighet for at du ikke blir sendt hjem.

Da jeg var på overtidskontroll sist var det hvertfall sjekk av urin og blodtrykk, ctg og ul for å sjekke vekst og funksjon i morkake/navlestreng. De sjekket også modning/åpning.
Resultatene avgjør veien videre, igangsettelse eller vente noen dager til i håp om at det starter selv.
Bagen er det nok like greit å pakke ferdig og ha med, er jo en mulighet for at du ikke blir sendt hjem.
Uff, kjenner at jeg ikke har lyst på igangsettelse. Da kan jeg risikere å være lenge vekk fra frøkna mi, og det blir leit :( håper det kommer igang selv, da jeg kan være hjemme lengst mulig :happy: men tusen takk for godt svar, får prøve å pakke bagen ferdig imorgen :hilarious:

Uff, kjenner at jeg ikke har lyst på igangsettelse. Da kan jeg risikere å være lenge vekk fra frøkna mi, og det blir leit :( håper det kommer igang selv, da jeg kan være hjemme lengst mulig :happy: men tusen takk for godt svar, får prøve å pakke bagen ferdig imorgen :hilarious:
Så lenge alt ser bra ut gir de deg nok noen dager (over helga) til å komme igang av deg selv, det er jo det som er best.
Jeg ble satt igang da de fant vekstavvik på -23% og dårlig gjennomstrømming i navlestrengen (9 dager over).

Så lenge alt ser bra ut gir de deg nok noen dager (over helga) til å komme igang av deg selv, det er jo det som er best.
Jeg ble satt igang da de fant vekstavvik på -23% og dårlig gjennomstrømming i navlestrengen (9 dager over).
Ok, får jo bare ta det som det kommer, ikke så mye jeg kan gjøre likevel :) stripping hos jm imorgen som siste ting før kontrollen, lov å håpe!

Pakk bagen , så får vi krysse fingrene om at du får bruk for den nå snart :D

Gjorde samme på min overtidskontroll sist :)

Hahaha :hilarious::hilarious:
Jeg har bare så veeeeldig god tid visst :p
Du får nok en alliert i meg, bagen er langt ned på prioriteringslista mi. (Men kommer til å ta med, eller hvertfall ha pakket ferdig, til overtidskontroll)
Det ordner seg da uansett :p

Du får nok en alliert i meg, bagen er langt ned på prioriteringslista mi. (Men kommer til å ta med, eller hvertfall ha pakket ferdig, til overtidskontroll)
Det ordner seg da uansett :p
Godt at vi er flere da :hilarious:

Har ikke pakket bagen helt ferdig jeg heller[emoji23] men jeg har «god»
Tid da[emoji23] termin 16 desember..

Back
Topp