Overtidskontroll?

Det var ingen forandring fra sist (fortsatt 2cm, mykt og tøyelig, hodet til baby høyt oppe), men hun strippet og tok i ganske kraftig. Så igjen har jeg kraftig knip og tak i magen, så blir vel maserier i natt igjen :nailbiting:
Så du er avflatet og 2 cm? Håpe det gir rier og ikke masrier [emoji85] Tiden er trått på overtid :/

Så du er avflatet og 2 cm? Håpe det gir rier og ikke masrier [emoji85] Tiden er trått på overtid :/
Livmorhalsen er enda nokså tykk, så vanskelig å si når ting skjer, sa hun :sorry: og det er jo ganske vanlig å gå med åpning når man er flergangs, hvis jeg har forstått riktig. Så vi får se hva som skjer, spent på kontroll imorgen hvertfall :happy:

Kontroll igjen i morgen eller er du alt 7 dager på overtid i morgen? :D spennende! Her er jeg helt avflatet og gikk fra 0 cm åpning til 2 cm på noen dager men ikke kommet no baby her ennå

Kontroll igjen i morgen eller er du alt 7 dager på overtid i morgen? :D spennende! Her er jeg helt avflatet og gikk fra 0 cm åpning til 2 cm på noen dager men ikke kommet no baby her ennå
Jeg er seks dager på overtid imorgen, men fikk kontroll imorgen pga helg :) spennende hva som skjer de neste dagene for de fleste av oss her inne :happy: kjenner at jeg er veldig klar for å få ham ut, men har det bedre med meg selv nå enn jeg hadde en og to dager over termin :happy:

Hvordan ligger du ellers ann i løypa? Kjenner du noe? Du ble satt i gang med de to du har fra før? :happy:
Kjenner på vonde tak, men de kommer uregelmessig, kan gå timer i mellom de. Ble igangsatt med begge guttene mine på maks overtid ja :) men da var jeg ikke moden eller åpning med noen av de, så denne gangen lover det kanskje bedre :)

Så spennende[emoji28] jeg var på overtidskontrollen med jentungen min. Og da strippet de meg samtidig. Jeg kom meg ikke hjem igjen for å si det slik[emoji6] lykke til

Back
Topp