Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet dere om det er 10 eller 11 dager som er vanlig igangsettingstid? Hvis jeg er 10 dager over på søndag- venter de da til mandag tenker jeg litt på..
De gav mulighet til å komme med ønsker, men argumenterte for å vente til dag 10-11 for å gi mulighet til å komme i gang selv. Grunnen var at det var stor sjanse for at det skjer av seg selv og fordi det ikke utgjorde noen fare å gå frem til da - i tillegg til at det ofte er best å gå naturlig i fødsel.
St. Olavs i Tro ndheim. Ja, når jeg var på o-kontroll var det 3 dager til 10 dager over, så jeg så ikke noe grunn til å be om noe før. Syntes ikke 10 dager over var sååå lenge (mot 14 andre steder).Hvilke sykehus hører du til? Valgte du å vente?
Jeg ble satt i gang dag 12 på overtid (Bergen), og jeg kjenner meg veldig igjen i bekymringen din. Var det jeg synes var det verste med overtiden.Jeg har time i morgen. Veldig spent på hvordan det går. Det har hele tiden føltes så lenge til fødsel, så litt rart å tenke på at om en uke er jeg uansett blitt mamma igjen
Jeg stresser veldig med å kjenne etter liv, er det jeg synes er værst med å gå over. Livredd for at noe skal oppstå eller skje.

Det var en felles bestemmelse. Jeg hadde også dag 10 på en søndag, alternativene var fredag eller mandag. Valgte mandag da vi fikk vite på overtidskontrollen at hun lå i seteleie så jeg ville ha lengst mulig tid til å bearbeide sjokket oh omstille meg mentalt, hun valgte imidlertid å komme natt til lørdag![]()