Overtidskontroll i morra

Fiori

Glad i forumet
Jeg skal på overtidskontroll på Ahus i morra tidlig. Er da 41+3, altså ei uke over termin. Har lite forhåpninger om igangsetting, selv om jeg synes det ville være helt fint!

Har en igangsatt fødsel bak meg fra før, og det var en heftig, men fin opplevelse.

Nei, jeg regner med at de undersøker litt før de sender meg hjem. Får se i morra.

Lykke til! :-)

Masse lykke til :D

Masse masse lykke til ❤️

Lykke til! Håper på gode nyheter, og at kroppen starter av seg selv snart :)

Da er jeg hjemme igjen, med påbegynt igangsetting :-D Fikk ballongkateter for å se om det kan bidra til modning. Utrolig sært å gå med, for øvrig!

De undersøkte baby grundig med UL, og alt så bra ut selv om det begynner å bli forkalkninger i morkaka. Baby ble estimert til 3500 gram :-)

Jeg fikk selv velge om jeg ville settes igang eller vente to dager. Grunnen til at jeg slipper å vente lenger er at jeg er over 38 år, da skal man settes igang mellom dag 7-9 fikk jeg vite.

Det har begynt å murre litt, så vi får se hva som skjer. Ny time i morra formiddag :-)

Da er jeg hjemme igjen, med påbegynt igangsetting :-D Fikk ballongkateter for å se om det kan bidra til modning. Utrolig sært å gå med, for øvrig!

De undersøkte baby grundig med UL, og alt så bra ut selv om det begynner å bli forkalkninger i morkaka. Baby ble estimert til 3500 gram :-)

Jeg fikk selv velge om jeg ville settes igang eller vente to dager. Grunnen til at jeg slipper å vente lenger er at jeg er over 38 år, da skal man settes igang mellom dag 7-9 fikk jeg vite.

Det har begynt å murre litt, så vi får se hva som skjer. Ny time i morra formiddag :-)
Så spennende, masse lykke til! Håper du får slappet av litt nå, før det starter :)

Back
Topp