Overtids/trivselskontroll...

Tulla84

Gift med forumet
Junibarna 2015
Novemberbarna 19
Jeg er ikke på overtid før på lørdag, men legene på Rikshospitalet ville at jeg skulle ha en kontroll i uke 40. Hva kan jeg forvente meg? Skal jeg pakke med bagen itilfelle???

Jeg hadde nok pakket bagen og hatt den i bilen :) jeg har min 40+5men skal be om å få den 40+0 i stedet.. Jeg skal ta med min..

Da jeg var på overtidskontroll sist så tok de ctg og sjekket hvor moden jeg var...Jeg fikk den gangen velge om jeg ville bli satt igang eller vente til noe evt. skjedde av seg selv. Mannen skulle ut på sjøen igjen bare noen dager etterpå så derfor valgte vi å bli satt igang. Men jeg vet ikke om det er vanlig å få velge om en vil bli satt igang på overtidskontroll eller ikke. Kanskje det er greit å ha med fødebagen å bare la den ligge i bilen sånn i tilfelle...? :)

Kan være greit å ha den med i tilfelle :) jeg har min i bilen hele tiden, og helsekortet ligger også i bilen.. vi bor et stykke unna sykehuset, så er greit å ha med sakene sånn at man slipper å kjøre hjem bare for å hente :p

Da tar jeg den med :) håper i grunn jeg er moden nok til at de kun kan strippe meg og ta vannet :p hadde 1 cm åpning forrige mandag og var helt moden og avflatet i livmorhalsen.... Så det er vel ikke helt urealistisk. Har time kl 09.00 i morgen. Lurer på om jeg får sove noe i natt i det hele tatt :p

Da tar jeg den med :) håper i grunn jeg er moden nok til at de kun kan strippe meg og ta vannet :p hadde 1 cm åpning forrige mandag og var helt moden og avflatet i livmorhalsen.... Så det er vel ikke helt urealistisk. Har time kl 09.00 i morgen. Lurer på om jeg får sove noe i natt i det hele tatt :p
oppdater så snart du kan etterpå :D jeg har ikke kontroll før dagen etter termin :( bah :p

oppdater så snart du kan etterpå :D jeg har ikke kontroll før dagen etter termin :( bah :p
Ja det gjør jeg :) situasjonene til denne babyen har jo vært så alvorlig, derfor jeg får så tidlig kontroll. Snart din tur :) håper babyen dukker opp av seg selv :)

Ja det gjør jeg :) situasjonene til denne babyen har jo vært så alvorlig, derfor jeg får så tidlig kontroll. Snart din tur :) håper babyen dukker opp av seg selv :)
ja, det er jo helt sant :)
joda jeg har troa på at babyen kommer av seg selv, siden den gjorde det sist også :p men det er jo så spennende å vente :)

Ja det er nesten helt uutholdelig :p gleder meg sååååå til å endelig få møte den sterke mirakel jenta vår!!!
Ja, tenk for en utrolig glede og lykke! har dere funnet noe navn enda? :) husker at du gjerne ville ha et navn som reflekterer litt dette som hun har vært igjennom, så jeg er så spent på hva det blir :)

Ja, tenk for en utrolig glede og lykke! har dere funnet noe navn enda? :) husker at du gjerne ville ha et navn som reflekterer litt dette som hun har vært igjennom, så jeg er så spent på hva det blir :)

Hehe, tenk at det går an å være så glad på noens vegne uten å ha møtt personen i det hele tatt :P
Har fulgt med på reisen deres, og er kjempeglad for at alt ser så fint ut nå! for et mirakel :D

Hehe, tenk at det går an å være så glad på noens vegne uten å ha møtt personen i det hele tatt :p
Har fulgt med på reisen deres, og er kjempeglad for at alt ser så fint ut nå! for et mirakel :D
Så koselig sagt av deg ❤️ Ja vi har endelig blitt enige om navn. Det blir dobbelt navn , hvor det siste vil representere det hun har vært igjennom ;) avslører det når hun har kommet :)

Så koselig sagt av deg ❤️ Ja vi har endelig blitt enige om navn. Det blir dobbelt navn , hvor det siste vil representere det hun har vært igjennom ;) avslører det når hun har kommet :)
så gøy, gleder meg til å høre :D

Oppdatering etter kontroll på Tønsberg : babyen har det fint. 2 cm åpning og veldig moden. Det var fullt på føden, så blir ikke satt i gang i dag. Jordmoren mente jeg trolig ville gå o fødsel selv iløpet av korttid. Hvis ikke , så har jeg fått beskjed om å ringe føden på mandags morgen, for så å høre om det er ledig. Da blir jeg evt satt igang :D Wææææ !!!

Oppdatering etter kontroll på Tønsberg : babyen har det fint. 2 cm åpning og veldig moden. Det var fullt på føden, så blir ikke satt i gang i dag. Jordmoren mente jeg trolig ville gå o fødsel selv iløpet av korttid. Hvis ikke , så har jeg fått beskjed om å ringe føden på mandags morgen, for så å høre om det er ledig. Da blir jeg evt satt igang :D Wææææ !!!

Juhuu! Baby snaart!

Så spennende, lykke til! :)

Back
Topp