Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
oppdater så snart du kan etterpåDa tar jeg den medhåper i grunn jeg er moden nok til at de kun kan strippe meg og ta vannet
hadde 1 cm åpning forrige mandag og var helt moden og avflatet i livmorhalsen.... Så det er vel ikke helt urealistisk. Har time kl 09.00 i morgen. Lurer på om jeg får sove noe i natt i det hele tatt
![]()
Ja det gjør jegoppdater så snart du kan etterpåjeg har ikke kontroll før dagen etter termin
bah
![]()
ja, det er jo helt santJa det gjør jegsituasjonene til denne babyen har jo vært så alvorlig, derfor jeg får så tidlig kontroll. Snart din tur
håper babyen dukker opp av seg selv
![]()
Ja det er nesten helt uutholdeligja, det er jo helt sant
joda jeg har troa på at babyen kommer av seg selv, siden den gjorde det sist ogsåmen det er jo så spennende å vente
![]()
Ja, tenk for en utrolig glede og lykke! har dere funnet noe navn enda?Ja det er nesten helt uutholdeliggleder meg sååååå til å endelig få møte den sterke mirakel jenta vår!!!
Ja, tenk for en utrolig glede og lykke! har dere funnet noe navn enda?husker at du gjerne ville ha et navn som reflekterer litt dette som hun har vært igjennom, så jeg er så spent på hva det blir
![]()
Så koselig sagt av degHehe, tenk at det går an å være så glad på noens vegne uten å ha møtt personen i det hele tatt
Har fulgt med på reisen deres, og er kjempeglad for at alt ser så fint ut nå! for et mirakel![]()
så gøy, gleder meg til å høreSå koselig sagt av degJa vi har endelig blitt enige om navn. Det blir dobbelt navn , hvor det siste vil representere det hun har vært igjennom
avslører det når hun har kommet
![]()
Oppdatering etter kontroll på Tønsberg : babyen har det fint. 2 cm åpning og veldig moden. Det var fullt på føden, så blir ikke satt i gang i dag. Jordmoren mente jeg trolig ville gå o fødsel selv iløpet av korttid. Hvis ikke , så har jeg fått beskjed om å ringe føden på mandags morgen, for så å høre om det er ledig. Da blir jeg evt satt igangWææææ !!!