Overtid?

Puddingen41

Andre møte med forumet
Termin i dag og kjenner at jeg er fryktelig utålmodig Tredjegangsfødende og aldri gått til termin før! Noen tips?
 
Termin i dag og kjenner at jeg er fryktelig utålmodig Tredjegangsfødende og aldri gått til termin før! Noen tips?
Med første gikk jeg 17 dager over termin før hun ble født. Jeg var ekstremt utålmodig :p :( Var helt krise. Syns ingenting hjalp. Jeg strikka, var på senteret som var i nærheten og titta på ting, så på serier osv. Prøvde masse kjerringråd som bare slet meg ut og hjalp ikke en dritt. Hadde sex hver dag fra 1. januar og fram til igangsettelse (24.januar), men det hjalp ikke en dritt. Endte jo opp med å bli satt i gang...

Jeg har termin om 2 dager, men ble satt i gang i dag. Tror uansett at det drøyer til i morgen eller fredag, så kjenner at jeg allerede er utålmodig :p huff.
 
Termin i dag og kjenner at jeg er fryktelig utålmodig Tredjegangsfødende og aldri gått til termin før! Noen tips?
Hvis du planlegger noe som ikke kan gjennomføres pga fødsel eller etter fødselen så kan det hende murphys lov slår inn og starter ting? :hilarious:
 
Med første gikk jeg 17 dager over termin før hun ble født. Jeg var ekstremt utålmodig :p :( Var helt krise. Syns ingenting hjalp. Jeg strikka, var på senteret som var i nærheten og titta på ting, så på serier osv. Prøvde masse kjerringråd som bare slet meg ut og hjalp ikke en dritt. Hadde sex hver dag fra 1. januar og fram til igangsettelse (24.januar), men det hjalp ikke en dritt. Endte jo opp med å bli satt i gang...

Jeg har termin om 2 dager, men ble satt i gang i dag. Tror uansett at det drøyer til i morgen eller fredag, så kjenner at jeg allerede er utålmodig :p huff.

17 dager Stakkars deg!! Masse lykke til denne gangen ❤️
 
Har termin selv i dag, og virker ikke som det skjer noe fødsel her enna heller.. Kjenner jeg er virkelig utålmodig nå :shifty: Håper han kommer snart! :Heartblue
 
Jeg har termin på mandag og er helt sikker på jeg kommer til å gå overtid.. Aldri vært gravid så lenge før da storebror ble født 38+3 :arghh: Vet ikke om jeg skal bruke tiden på å gjennomføre alt jeg kommer over av kjerringråd eller om jeg bare skal slappe av :rolleyes:
 
Back
Topp