Overtid

tuddelidu

Betatt av forumet
VIP
Da er jeg per def på overtid og synes egentlig det er ok.nå kan han holde seg inne det neste døgnet hvert fall da storebror begynner på skolen om litt mindre enn ni timer ;-) får bare krysse beina og alt annet...hehe.. skjebnens ironi at han skal ut akkurat i løpet av de ti— tolv timene det absolutt ikke passer

Jippi! Fikk med meg første skoledag uten spontan fødsel eller vannavgang, heilt topp ;-) så nå får vi gå i trapper, spise kanel, vaske hus og ha mye sengekos ;-) noen som føler disse kjerringrådene har gjort noe for dere?

Så bra at du fikk med deg skolestart, var nok godt for både deg og 1.klassingen;)

Da kan vi krysse fingrene for at noe snart skjer hos deg også:)

Jippi! Fikk med meg første skoledag uten spontan fødsel eller vannavgang, heilt topp ;-) så nå får vi gå i trapper, spise kanel, vaske hus og ha mye sengekos ;-) noen som føler disse kjerringrådene har gjort noe for dere?

Jeg har vasket hus, vinduer og hatt sengekos - mini har det like godt i magen enda :p
Må si det eneste rådet jeg har troa på er sengekosen om man er moden.

Kjekt at du fikk med deg skolestart ;)

Jeg hadde hatt modningsrier fra og til i to uker da jeg dagen før fødsel var på en lang bytur med foreldrene mine der jeg gikk mye! Morgenen etter startet fødselen så å gå mye virker som en god ide :) folk hadde sagt til meg før dette å ta det helt med ro for bare da fødsel starter, men det funket ikke ;)

Back
Topp