Overtid :)

veromommy

Glad i forumet
Oktoberskatter 2014
Da er jeg på min 2 dag på overtid :(
Å da lurer jeg litt på hvor mange av dere som gikk over tiden og hvor mange som fødte før/ på termin?

Fødte før tiden med storesøster, så var vel egentlig innstilt på det denne gangen også, men så feil kan man ta :)

Fødte 7 dager over. Håper den lille dukker opp snart! Klar for babytreff nå snart :D<3

Første her kom i uke 36,midterste kom 2 dager før termin,og lillesøster ble født 6 dager over...
Jeg hadde heller ikke regna med å gå noe over pga tidligere fødsler,men trenger ikke bety noe gitt.
Trodde også at fødselen kom til å gå fortere og fortere,men brukte nesten like lang tid som med første.

Begge kom 40+2:) rart:P

Nr 1 kom 2 dager før termin og nå gikk jeg fem dager over terminen. Fødte hun på uke 41+0 akkurat

Last edited:
Første kom 5 dager før, andre 1 dag over og tredje 10 dager over ;-)

Fødte en uke etter termin, men vannet gikk (i små doser) på dag 5 over termin.

To uker før termin begge gangene, 38+2 og 38+3 :) lykke til, du er snart i mål :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Håper at du må ikke vente 2 uker som meg. Husker når jeg var på fødeavdeling 11 dager over termin for å få ballong så jeg kvinne som nettopp fikk baby. Jeg startet å gråte.

Ser at det har vært en del overtid ja!
Uff, man føler seg så dårlig nå på slutten.
Alle spør og graver hvor babyen blir av.
Da kjenner jeg at jeg rett å slett har lyst til å spy..
Babyen kommer når den kommer. Men overtid er virkelig ikke morsomt, å jeg er på dag 2!! Hjelpes..

Off..føler med dere som er på overtid :( Eldstemann kom 2,5 uke før termin, nummer to kom 3 uker før termin og minstemann kom 10 dager før termin.

Var så sikker på at tredjemann også skulle komme tre uker før, så fra uke 37 følte jeg at jeg gikk på overtid, selv om han som sagt kom 10 dager før.
Så all ære til dere som går overtid ! Men snaaaaaaart er de små i armene deres:Heartbigred

Ser at det har vært en del overtid ja!
Uff, man føler seg så dårlig nå på slutten.
Alle spør og graver hvor babyen blir av.
Da kjenner jeg at jeg rett å slett har lyst til å spy..
Babyen kommer når den kommer. Men overtid er virkelig ikke morsomt, å jeg er på dag 2!! Hjelpes..
Hvis det er noe trøst så følte jeg akkurat det slik! Ikke gøy i det hele tatt. Håper du slipper å gå for nye over tiden. Hos meg hjalp det å bli strippet.

Back
Topp