Overtid :)

Ser at det har vært en del overtid ja!
Uff, man føler seg så dårlig nå på slutten.
Alle spør og graver hvor babyen blir av.
Da kjenner jeg at jeg rett å slett har lyst til å spy..
Babyen kommer når den kommer. Men overtid er virkelig ikke morsomt, å jeg er på dag 2!! Hjelpes..
Er et voldsomt mas faktisk! Kommer når den vil, og ja jeg forstår at folk er nysgjerrige.. Men det er nok ikke noen som venter MER enn den som skal skvise ut småen!

Hvis det er noe trøst så følte jeg akkurat det slik! Ikke gøy i det hele tatt. Håper du slipper å gå for nye over tiden. Hos meg hjalp det å bli strippet.

Det var godt å lese :) det hjalp faktisk litt :)
Har allerede blitt strippet en gang. Men det hadde null effekt!
Kanskje ta fn tur tilbake til jordmor og spørre om runde 2 ;)

Er et voldsomt mas faktisk! Kommer når den vil, og ja jeg forstår at folk er nysgjerrige.. Men det er nok ikke noen som venter MER enn den som skal skvise ut småen!

Heeeeelt enig med deg! Skjønner at de gleder seg, men holder henne ikke akkurat inne i magen for moro skyld liksom ;)

Babyen kommer når den kommer. Men overtid er virkelig ikke morsomt, å jeg er på dag 2!! Hjelpes..

Sniker fra april. (Skulle egentlig hatt termin i oktober, så sniker litt på dere...)

Jeg kjenner meg så godt igjen i det du skriver. Det maset er helt fryktelig! Og det startet lenge før termin da jeg ventet min første. Jeg måtte settes igang elleve dager over, så kom ungen dagen etterpå.
Som om vi kan gjøre noe med det!! Det er ikke så kult å gå på overtid, altså...

Kjenner meg så igjen i det du skriver! Jeg var muggen og irritert på alt og alle etter jeg passerte termin. Dagene ble så lange, meeen for hver dag som går så er du nærmere målet! På dag 4 hadde jeg lyst til å bare gi opp, og dro ut på kjøpesenteret med mannen. Hadde så vondt når jeg kom hjem etter all gåinga, tok tidlig kvelden, og 0130 gikk vannet! Nå tok det riktignok over to døgn til han kom ut, men det var starten på noe i allefall :):)

Da blir det mye soving og mye gåing denne uka ;) å slutte å ta telefonen når folk ringer å maser ;)

40+4 :D men det starta 2330 på termindagen ;)

Det var godt å lese :) det hjalp faktisk litt :)
Har allerede blitt strippet en gang. Men det hadde null effekt!
Kanskje ta fn tur tilbake til jordmor og spørre om runde 2 ;)
Skader hvertfall ikke :) ingenting å tape på :) pluss jeg og Sambo hadde sengekos samme dagen jeg ble strippet og jaggu skjedde det mye etter det ;)

40+3 med første, 39+4 nå

Første kom nesten 7 uker før termin, andre 11 dager før termin og tredje 15 dager før termin. Har dermed aldri gått overtid, men forstår at det må være slitsomt :) Krysser fingrene for at noe skjer hos deg snart :)

Med førstemann ble jeg satt i gang på dag 10 og han kom på dag 12 . Lillebror kom 6 dager etter termin.

Fortsatt ingen baby. Har på følelsen det skjer noe denne uken, men har tatt feil altfor mange ganger...

Gaute kom 7 dager før ♡ Krysser fingrene for at det starter hos deg snart :) Fødestøv sendt ;)

Fortsatt ingen baby. Har på følelsen det skjer noe denne uken, men har tatt feil altfor mange ganger...
Skjønner følelse, siden gikk jeg overtid føde jeg hver gang sterke kynnere kom ;) Lille kommer snart. Etter min kom ut jeg startet å savne noen ganger tiden når han var inn i magen. Det var lettere å gi han mat ;) Jeg tror det er vanlig- først vil man ha baby ut og per dager etter vil man gi alt å gå tilbake i tiden å ha baby inn igjen ;) Ehh, hormoner...

Jeg fødte 3 dager før termin

Første startet på termin, kom morgonen etter, nr 2 kom 2 dager etter termin og det same med nr 3 ;) glad eg slapp gå lenger over ;) lykke til!

Hun her kom 5 dager over, men da hun først hadde bestemt seg så gikk det VELDIG fort!!;) Kan hende du er like heldig!

Hun her kom 5 dager over, men da hun først hadde bestemt seg så gikk det VELDIG fort!!;) Kan hende du er like heldig!

Storesøster kom altfor fort, så er redd det skjer denne gangen også.
Men igjen så ble storesøster født før termin, så mye er visst annerledes denne gangen. :)
Gratulerer til deg, håper det gikk bra selvom det gikk fort :)

I natt kl 01.10 kom lillesøster til verden. Rask fødsel denne gangen også. Var på sykehuset i 1 time og 20 min før hun var ute.
Endelig kom hun :D

Back
Topp