Overtid x 3

Hadde termin den 25.10, men forsatt ingen baby...
Slimproppen har heller ikke gått med mindre den har gått uten at jeg har merket det. Har hatt ett par vonde kynnere, men utenom det så skjer det fint lite her :( er første barnet, så var jo litt forberedt på å gå over, men nå er jeg så dritt lei. Håper virkelig han kommer snart :confused:

Må krysse fingrene for det! Jeg hadde termin med eldste 25.10 faktisk. Hun kom 01.11. Ser nok ut som om det blir novemberbaby denne gangen også. Du har vel snart time til trivselskontroll du da?
Jeg skulle få komme ned og ta modningsakupunktur i morgen. Skader ikke prøve i alle fall :happy:
 
Samme her.. Litt ekstra dill med å bli satt i gang. Ble det forrige gang altså, og det gikk helt fint og tok heller ikke så lang tid, men håper det skjer av seg selv denne gangen, for oss begge :)

Jeg også har en slik tanke om at det må skje om natten, så når jeg våkner tenker jeg at den dagen er jo kjørt :p
Ja, er litt ekstra med det. Blitt satt i gang med begge de andre, pga langvarig vannavgang. Kroppen skjønte liksom ikke at den da skulle starte opp med rier:confused: hadde veldig fine fødsler med begge uansett, så det handler mer om at jeg vil starte rett på de gode riene - uten medisiner. Krysser fingrene for oss begge:D

haha, det tenker jeg og! Klarer ikke helt se for meg at det skal starte på dagtid. Selvom vannet gikk midt på dagen og på ettermiddagen med de to andre. Veldig lite logisk tankegang her om dagen:hilarious:
 
Må krysse fingrene for det! Jeg hadde termin med eldste 25.10 faktisk. Hun kom 01.11. Ser nok ut som om det blir novemberbaby denne gangen også. Du har vel snart time til trivselskontroll du da?
Jeg skulle få komme ned og ta modningsakupunktur i morgen. Skader ikke prøve i alle fall :happy:


Hadde virkelig håpet på at det ikke skulle bli november baby, men blir vel det her også:rolleyes:
Ja, skal på kontroll på mandagen. Men krysser fingrene for at han kommer fredag eller lørdag :angelic::p
 
Hadde virkelig håpet på at det ikke skulle bli november baby, men blir vel det her også:rolleyes:
Ja, skal på kontroll på mandagen. Men krysser fingrene for at han kommer fredag eller lørdag :angelic::p

Skjedde det noe i helgen? Jeg hadde også trivselskontroll i går, men jenta hadde visst helt egne planer og ble født søndag 01.11 på storesøsters bursdag av alle dager :p
 
Skjedde det noe i helgen? Jeg hadde også trivselskontroll i går, men jenta hadde visst helt egne planer og ble født søndag 01.11 på storesøsters bursdag av alle dager :p

Skulle bli satt igang onsdag 4.11, men riene startet to timer før jeg skulle på ahus:p så etter 24 timer med rier, så endte det med keisersnitt og han var ute tidlig morgen torsdag 5.11. Så ble 10 dager på overtid o_O men endelig er han her :dummy:
Oi, såpass! To bursdagsbarn på samme dag da:wacky: Gratulerer så mye med den lille jenta di:love017
 
Back
Topp