Overtid x 3

Kulenr3

Glad i forumet
❄️ Januargull 2023 ❄️
Here we go again! Etter slimproppen begynte å gå før helgen og jeg har hatt masse kynnere og blodig slim de siste dagene hadde jeg faktisk troa på at det skulle skje før termin denne gangen, men neida :dead::sour:

Da var datoen her, så da blir det nok overtid denne gangen også. Første er født 7 dager over mens andremann er født etter igangsetting på dag 13. Håper virkelig ikke det drøyer sånn denne gangen.

Flere som fortsatt venter eller har gått på overtid?
Evnt noen som måtte bli satt i gang?
 
Har ikke termin før lørdag 31/10, men kjenner absolutt ingenting som tyder på at fødsel kommer til å skje anytime soon. Denne gangen stresser jeg heldigvis ikke, og nyter tiden jeg kan slappe av og sove mens storebror er i barnehagen

gikk 3 dager over med storebror, og husker den siste uken var eviglang
 
Hadde termin i går, og fortsatt ingen tegn til fødsel.
Slimproppen har gått litt og litt, har kjent både murringer og masse kynnere. Men har ikkje ført til fødsel. Så har idag ingen tegn, er bare å være tålmodig visst :wtf:
 
Hadde termin i går, og fortsatt ingen tegn til fødsel.
Slimproppen har gått litt og litt, har kjent både murringer og masse kynnere. Men har ikkje ført til fødsel. Så har idag ingen tegn, er bare å være tålmodig visst :wtf:

Litt og litt her også siden torsdag faktisk. Går det aldri tomt :hilarious:

Jeg skulle få komme ned til jordmor på fredag for å prøve modningsakupunktur for å se om det har noe effekt. Er jo ellers frisk og rask, så kan ikke akkurat klage. Men har to timer reisevei til føden, så går liksom å venter litt i spenning på hvordan og hvor evt i hvilket tempo dette skal gå :p
 
Litt og litt her også siden torsdag faktisk. Går det aldri tomt :hilarious:

Jeg skulle få komme ned til jordmor på fredag for å prøve modningsakupunktur for å se om det har noe effekt. Er jo ellers frisk og rask, så kan ikke akkurat klage. Men har to timer reisevei til føden, så går liksom å venter litt i spenning på hvordan og hvor evt i hvilket tempo dette skal gå :p

Skal også til jordmor på fredag, så er spent. Blei strippa på tirsdag for aller første gang, men er ikkje skjedd noe enda .. Er utålmodig, da de to andre ungene mine må plasseres hos besteforeldrene (bor heldigvis 200 meter unna) og de har vært styrtfødsler.
Så er det tredjemann da, som skal være en luring. Så tror denne blir seig ;)
Har heldigvis reisevei til sjukehuset på knapt 1-2 min, så er heldig sånn sett. Ved første tegn til fødsel skal eg reise inn i følge jordmor.

Ser du også venter nr. 3? Spennende :happy:
 
Venter nr 3 her og, og termin i dag. Første kom på termin og nr 2 kom 10 dager før. Var ikke helt forberedt på å gå til termin denne gangen.. har masse murringer, kynnere, maserier og generelt dårlig form, men de har ikke gjort mye nytte for seg. Det er visst mykt oppi der, men fremdeles bakovervendt hals, ca 2 cm lang og såvidt 1 cm åpning. Ble litt røska i idag, så det er vel bare å fortsette med venting ei stund til:hilarious:
 
Venter nr 3 her og, og termin i dag. Første kom på termin og nr 2 kom 10 dager før. Var ikke helt forberedt på å gå til termin denne gangen.. har masse murringer, kynnere, maserier og generelt dårlig form, men de har ikke gjort mye nytte for seg. Det er visst mykt oppi der, men fremdeles bakovervendt hals, ca 2 cm lang og såvidt 1 cm åpning. Ble litt røska i idag, så det er vel bare å fortsette med venting ei stund til:hilarious:

Ja, den ventinga den ventinga.. Ble strippet med førstemann jeg også, og hun ble faktisk født dagen etter, men hadde nesten et helt døgn med maserier før det endelig tok seg opp og skjedde noe. De måtte ta vannet på begge to her og først da ble riene effektive. Nesten som om kroppen min ikke evner å sette i gang fødsel selv :hungover::joyful:
 
Skal også til jordmor på fredag, så er spent. Blei strippa på tirsdag for aller første gang, men er ikkje skjedd noe enda .. Er utålmodig, da de to andre ungene mine må plasseres hos besteforeldrene (bor heldigvis 200 meter unna) og de har vært styrtfødsler.
Så er det tredjemann da, som skal være en luring. Så tror denne blir seig ;)
Har heldigvis reisevei til sjukehuset på knapt 1-2 min, så er heldig sånn sett. Ved første tegn til fødsel skal eg reise inn i følge jordmor.

Ser du også venter nr. 3? Spennende :happy:


Ja, det er vel ordtaket det at tredje er en luring :joyful:
Har to fra før som er 12 og 7, så føles litt ut som om det er første likevel :p
Nå er jeg hjemme med begge to mens sambo er på jobb, så blir litt kaos når det først skjer noe. Må plassere ungene, ringe ned på føden her på sjekk så blir det biltur på 2 timer :confused: Får ambulanse og jordmor med om det er behov for det. Spennende tid da!! Alle går å maser på at det kan skje når tid som helst, men føles ikke sånn :joyful:
 
Ja, det er vel ordtaket det at tredje er en luring :joyful:
Har to fra før som er 12 og 7, så føles litt ut som om det er første likevel :p
Nå er jeg hjemme med begge to mens sambo er på jobb, så blir litt kaos når det først skjer noe. Må plassere ungene, ringe ned på føden her på sjekk så blir det biltur på 2 timer :confused: Får ambulanse og jordmor med om det er behov for det. Spennende tid da!! Alle går å maser på at det kan skje når tid som helst, men føles ikke sånn :joyful:

Oi, litt mer stress for deg da :woot:
Her er mine 5 og 7, men føles ut som førstegangs igjen!! Helt rart. Totalt ulikt svangerskap enn de første (gutt og jente) og nå jente igjen.
Nå plutselig overtid, har fått de andre 6 og 11 dager før termin. Så trodde det skulle skje med denne også, men nei. Venter fortsatt :)

Syns du er tøff da, ring ambulanse om du har behov for det :happy: Tror det fortsatt kan gå noen dager enda eg og .. Lite tegn til fødsel. Syns lille i magen er veldig aktiv, merker masse bevegelser og ubehag mellom beina o_O
 
Last edited:
Gikk 12 dager over med første, 2 dager med nr 2 å nå på dag 7 med nr 3.

Hadde faktisk et lite håp om at nr 3 skulle være en luring å komme tidlig/på termin men den gang ei :rolleyes:
Ser ut som mine svangerskap bare varer så lenge..
Har hatt maserier hver kveld siden termln, men dabber av ved sengetid.
Jordmortime i morgen, så vil tro hun stripper litt mens jeg er der.
Lykke til til dere andre som venter :)
 
Gikk 12 dager over med første, 2 dager med nr 2 å nå på dag 7 med nr 3.

Hadde faktisk et lite håp om at nr 3 skulle være en luring å komme tidlig/på termin men den gang ei :rolleyes:
Ser ut som mine svangerskap bare varer så lenge..
Har hatt maserier hver kveld siden termln, men dabber av ved sengetid.
Jordmortime i morgen, så vil tro hun stripper litt mens jeg er der.
Lykke til til dere andre som venter :)

Kjedelig med den ventinga. Men er så verdt det til slutt! Har dine vært store når di har komt?
Mi i magen var estimert til 4100 g i går, så håper eg ikkje går så veldig mye lenger over termin :)

Håper det snart skjer noe med oss alle som venter ;)
 
Lykke til, dere som venter! Jeg gikk 8 lange dager over før det starta...men han kom til slutt. :joyful:
 
Kjedelig med den ventinga. Men er så verdt det til slutt! Har dine vært store når di har komt?
Mi i magen var estimert til 4100 g i går, så håper eg ikkje går så veldig mye lenger over termin :)

Håper det snart skjer noe med oss alle som venter ;)
Storesøster var bare 3110 gr i vekt men 54 cm lang, lillesøster var 3550 gr å 52 cm så de har tatt igjen på lengde :)

Håper du slipper mer overtid ja, er noe med det mest langtekkelige som fins synes jeg:rolleyes:
 
Gikk 12 dager over med første, 2 dager med nr 2 å nå på dag 7 med nr 3.

Hadde faktisk et lite håp om at nr 3 skulle være en luring å komme tidlig/på termin men den gang ei :rolleyes:
Ser ut som mine svangerskap bare varer så lenge..
Har hatt maserier hver kveld siden termln, men dabber av ved sengetid.
Jordmortime i morgen, så vil tro hun stripper litt mens jeg er der.
Lykke til til dere andre som venter :)

uansett ikke lenge igjen da. Fått evnt dato for igangsetting?

syns forresten at min fødsel nr 2 som var igangsatt var mye bedre enn min første faktisk :joyful:

Husker de sa den dagen jeg ble satt i gang at de var overrasket over hvor lite moden jeg var til å være andregangs. De trives nok godt i magen ja :p
 
Oi, litt mer stress for deg da :woot:
Her er mine 5 og 7, men føles ut som førstegangs igjen!! Helt rart. Totalt ulikt svangerskap enn de første (gutt og jente) og nå jente igjen.
Nå plutselig overtid, har fått de andre 6 og 11 dager før termin. Så trodde det skulle skje med denne også, men nei. Venter fortsatt :)

Syns du er tøff da, ring ambulanse om du har behov for det :happy: Tror det fortsatt kan gå noen dager enda eg og .. Lite tegn til fødsel. Syns lille i magen er veldig aktiv, merker masse bevegelser og ubehag mellom beina o_O

Mye bevegelser og nedpress her også. Føles ut som hun er på vei ut av og til :p

Men er jo ikke alltid det trenger å være så mange tegn der heller. En venninne av meg fødte for noen uker siden og hun kjente absolutt ingen ting før første rie! Men jeg har masse kynnere, murringer og en slimpropp som har gått, men her skjer det ikke noe nei :cool:

Sambo får kjøre meg om jordmor mener vi har tid tid, så blir det ambulanse om de tror det kan gå
fort. Har fått beskjed om å ringe med en gang jeg tror det er noe, men disse maleriene bygger seg jo aldri opp :wacky:
 
Mye bevegelser og nedpress her også. Føles ut som hun er på vei ut av og til :p

Men er jo ikke alltid det trenger å være så mange tegn der heller. En venninne av meg fødte for noen uker siden og hun kjente absolutt ingen ting før første rie! Men jeg har masse kynnere, murringer og en slimpropp som har gått, men her skjer det ikke noe nei :cool:

Sambo får kjøre meg om jordmor mener vi har tid tid, så blir det ambulanse om de tror det kan gå
fort. Har fått beskjed om å ringe med en gang jeg tror det er noe, men disse maleriene bygger seg jo aldri opp :wacky:

Hadde ingen spesielle tegn med de to første, plutselig bare begynte riene. Så tar ikkje disse små tegnene for god fisk, de bare lurer en tydeligvis .. ;)

Lykke til i venteperioden til deg og, krysser fingrene for at det snart skjer noe! :happy:
 
Hadde termin den 25.10, men forsatt ingen baby...
Slimproppen har heller ikke gått med mindre den har gått uten at jeg har merket det. Har hatt ett par vonde kynnere, men utenom det så skjer det fint lite her :( er første barnet, så var jo litt forberedt på å gå over, men nå er jeg så dritt lei. Håper virkelig han kommer snart :confused:
 
Fremdeles helt stille her. Røskinga i går har ikke ført til noe som helst, alt har egentlig roet seg litt ned:eek: skal ikke være lett å skjønne seg på denna kroppen. Og 3.mann er tydeligvis en luring:hilarious: er heldigvis ikke så utålmodig lenger, og det er like greit. Ble sliten av meg selv forrige uke, gikk konstant rundt å kjente på alle tegn, illsint hver morgen for at det ikke hadde skjedd noe i løpet av natta++. Han får komme når han kommer. Jeg håper bare jeg slipper å bli satt i gang, da skal jeg være fornøyd!
 
Fremdeles helt stille her. Røskinga i går har ikke ført til noe som helst, alt har egentlig roet seg litt ned:eek: skal ikke være lett å skjønne seg på denna kroppen. Og 3.mann er tydeligvis en luring:hilarious: er heldigvis ikke så utålmodig lenger, og det er like greit. Ble sliten av meg selv forrige uke, gikk konstant rundt å kjente på alle tegn, illsint hver morgen for at det ikke hadde skjedd noe i løpet av natta++. Han får komme når han kommer. Jeg håper bare jeg slipper å bli satt i gang, da skal jeg være fornøyd!

Samme her.. Litt ekstra dill med å bli satt i gang. Ble det forrige gang altså, og det gikk helt fint og tok heller ikke så lang tid, men håper det skjer av seg selv denne gangen, for oss begge :)

Jeg også har en slik tanke om at det må skje om natten, så når jeg våkner tenker jeg at den dagen er jo kjørt :p
 
Back
Topp