Jeg hadde en dag med medium blødning rett etter aborten så hadde jeg en 3-4 dager med minimale blødninger. Så hadde jeg noen dager uten så begynte jeg å spotte igjen. Men lurer nå på om det kan ha vært eggløsnings blødninger. De var rundt det som skulle vært el hvis syklusen min er normal. Så vi venta til etter de dagene før vi begynte å prøve igjen. Så med min flaks var vinduet stengt for denne perioden.
Er på legekontoret nå for en sjekk. Til å ha lette symptomer når jeg er gravid så har jeg masse rart nå. Harde pupper. Neseblod. Melk. Bekkenløsning og utmattelse. Og migrene. Håper at det går over snart eller at det forsvinner når jeg blir gravid. Kan jo være optimist. Jeg har aldri hatt problemer med syklusen. Har fått mensen som vanlig etter å ha født. Har bare gått rett inn i normal syklus.
Men denne tiden i uvisshet synes jeg er det verste. Jeg vil bare bli gravid igjen slik at de planene jeg hadde kan gjennomføres. Jeg var til TUL i uke 5+6 og så hjerteslag. Så var ikke i mine tanker at ungen kunne dø etter det. Så dagen før vi fant ut at babyen hadde dødd kjøpte vi inn en vugge til soverommet vi pusser opp til oss. Er veldig vanskelig å få tenkt frem over da.
Ventingen og uvissheten nå er ille ja, helt enig. Vi hadde fortalt det til hele familien, handlet vogn og bilsete (på salg) og kjøpte den fine spinkelsenga! Hadde vært så mye enklere om man hadde visst når man får igjen El og tr, men neida.
Skal til legen selv i dag for noen dager ekstra sykemelding og høre om hcg.
Håper dere finner ut av alle symptomene dine, synd at du skal få så mye etter MA.