Oversikt over ultralydene våre ❤️

Tidlig ultralyd:
03.12 - Gossow / 11+4
 
Var på TUL i dag :Heartred 5+2 uker. Fikk ikke se noe hjertebank, for tidlig. Men så anlegg til foster, og fostersekk :Heartred
 
TUL 30/10 - Stardust - 9+2
TUL 23/11 - Stardust - 12+5

❤️
 
Bamsemums2019, Nurk85, Stardust og Ønskeskattnr2:

Hvordan gikk det på TUL i dag? [emoji5]
 
Bamsemums2019, Nurk85, Stardust og Ønskeskattnr2:

Hvordan gikk det på TUL i dag? [emoji5]

Hei! Det gikk fint - alt var som det skal pr. 5+3/5+4, men var for tidlig å se hjerteslag. Både lege og gyn. som jeg har snakket med i dag sier at du ikke ser noe før mellom 5+6 og 6+2. Er veldig forvirrende da det meste jeg har lest sier 5+1/5+2. Prøver å stole på det, men klarer ikke helt tro på dette lenger.

Takk som spør! [emoji173]️
 
23.10 - solskinnbolle / (TUL)
Jeg Skjønner ikke helt den utregningen med uker hadde første dag mens sist 31 august men vet jo ag befruktning ikke var før 18-19-20 september ?? Så er reelt 2 uker gravid MEN skal si 5+2??? Blir det riktig ??

Jeg hadde første dag i siste mens 11 september og El ca 23 September. Graviditeten telles fra første dagen i siste mens. Altså jeg teller fra 11 september. Så jeg er altså 5+2 idag. Håper du forsto mer nå :)
 
Jeg hadde første dag i siste mens 11 september og El ca 23 September. Graviditeten telles fra første dagen i siste mens. Altså jeg teller fra 11 september. Så jeg er altså 5+2 idag. Håper du forsto mer nå :)

Hvis du hadde EL 23.september, så ville jeg heller sagt at du er 5+4 i dag. Pga uregelmessige sykluser har jeg fått høre av fertilitetslegen at den mest riktige utregningen blir da å regne 2 uker før EL, når man er sikker på når EL har vært ved å feks bruke temping eller EL-test, eller at man bare kjenner EL godt på kroppen [emoji4]

Når man regner termin ut fra første dag i siste mens, er det hvis en har stabil 28 dagers syklus.
 
Hei! Det gikk fint - alt var som det skal pr. 5+3/5+4, men var for tidlig å se hjerteslag. Både lege og gyn. som jeg har snakket med i dag sier at du ikke ser noe før mellom 5+6 og 6+2. Er veldig forvirrende da det meste jeg har lest sier 5+1/5+2. Prøver å stole på det, men klarer ikke helt tro på dette lenger.

Takk som spør! [emoji173]️

Da ville jeg stolt på at legene har rett [emoji173]️ Skal du ha noe ny TUL?
 
Bamsemums2019, Nurk85, Stardust og Ønskeskattnr2:

Hvordan gikk det på TUL i dag? [emoji5]

Gikk veldig fint ❤️ hjerte slo, og perfekt lengde ift hva jeg skal være.
 
Bamsemums2019, Nurk85, Stardust og Ønskeskattnr2:

Hvordan gikk det på TUL i dag? [emoji5]

Takk som spør<3 Her gikk det fint:) Nydelig blinkende hjerte! Vanskelig å måle størrelsen men ser ut til at det stemmer overens med 7+4 som jeg mener at jeg er:D Var så koselig for var hos samme overlege som både tok min første ultralyd da jeg skulle ha sønnen og han som endte opp med å forløse sønnen vår da det dro seg til:) Nå er neste milepæl morkakeprøven.
 
3/1-19 Ønskeskattnr2. 18+ 4(oul)
Kommer i allefall to til også forbindelse med morkakeprøven men vet ikke helt når enda.
 
Hei! Det gikk fint - alt var som det skal pr. 5+3/5+4, men var for tidlig å se hjerteslag. Både lege og gyn. som jeg har snakket med i dag sier at du ikke ser noe før mellom 5+6 og 6+2. Er veldig forvirrende da det meste jeg har lest sier 5+1/5+2. Prøver å stole på det, men klarer ikke helt tro på dette lenger.

Takk som spør! [emoji173]️

Så bra at alt er som det skal:happy:Slik jeg har forstått det så begynner hjertet å slå på 5+1/5+2, men man kan ikke se det på ultralyd før litt senere. Og når lege og gyn sier der er for tidlig, så kan du nok slappe av med det og vente til neste ul:angel11
 
Back
Topp