Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TUL i morgen 12/10 Regner ikke med å se stort, usikker på hvor langt jeg er
Bamsemums2019, Nurk85, Stardust og Ønskeskattnr2:
Hvordan gikk det på TUL i dag? [emoji5]
23.10 - solskinnbolle / (TUL)
Jeg Skjønner ikke helt den utregningen med uker hadde første dag mens sist 31 august men vet jo ag befruktning ikke var før 18-19-20 september ?? Så er reelt 2 uker gravid MEN skal si 5+2??? Blir det riktig ??
Jeg hadde første dag i siste mens 11 september og El ca 23 September. Graviditeten telles fra første dagen i siste mens. Altså jeg teller fra 11 september. Så jeg er altså 5+2 idag. Håper du forsto mer nå
Hei! Det gikk fint - alt var som det skal pr. 5+3/5+4, men var for tidlig å se hjerteslag. Både lege og gyn. som jeg har snakket med i dag sier at du ikke ser noe før mellom 5+6 og 6+2. Er veldig forvirrende da det meste jeg har lest sier 5+1/5+2. Prøver å stole på det, men klarer ikke helt tro på dette lenger.
Takk som spør! [emoji173]️
Da ville jeg stolt på at legene har rett [emoji173]️ Skal du ha noe ny TUL?
Hei! Det gikk fint - alt var som det skal pr. 5+3/5+4, men var for tidlig å se hjerteslag. Både lege og gyn. som jeg har snakket med i dag sier at du ikke ser noe før mellom 5+6 og 6+2. Er veldig forvirrende da det meste jeg har lest sier 5+1/5+2. Prøver å stole på det, men klarer ikke helt tro på dette lenger.
Takk som spør! [emoji173]️
Gikk veldig fint [emoji173]️ hjerte slo, og perfekt lengde ift hva jeg skal være.