Overreagerer jeg?

Prøve2019

Betatt av forumet
Når jeg var gravid så var jeg veldig stolt over magen, å alle kompleksene jeg hadde over kroppen min forsvant! Så etter fødselen den 22.7 så har jeg slitt veldig! Jeg var heldig å slapp unna med små strekkmerker som såvidt er synlige på hoften, men siden jeg ammer så fikk jeg noen saftige strekkmerker på puppene!
Jeg la på meg ca 13 kg under svangerskapet å 2uker etter fødselen så manglet jeg bare 3kg på å være tilbake til startvekten!
Nå er det 4uker siden fødselen, jeg har lagt på meg noen kg igjen å jeg ammer forsatt, men jeg føler meg forfærdelig ekkel(?)! Nå disse varme dagene så går jeg med gravid-tights og vie genserer (i 25grader), jeg orker ikke å stelle meg på håret og sminker meg sjeldent! Å idag så oppdaget jeg at kjæresten har likt endel bilder av jenter som er lettkledde med flate mager og stramme romper (dette er jenter han kjenner) å dette begynte han med rett etter fødselen å han har aldri gjort det før det, å han kommer aldri med komplemanger eller noe lengre! Jeg føler meg rett og slett bunn i bøtta, å jeg føler at jeg ikke kan si til han at jeg tok meg nær av at han har likt dem bildene, å jeg føler jeg ikke kan klage på kroppen min heller for jeg har nettop født, jeg forventer jo ikke at jeg skal vær i superform rett etter fødselen, men tror det spiller inn med at han oppfører seg annerledes! :/ å det føles ubehagli å amme spesielt når han eller andre er i nærheten, for jeg føler puppene mine er så ekkle!
Beklager langt innlegg men dette har tirret meg i dag å jeg følte virkelig for å skrive det ned, litt av en utblåsning!

Huff, jeg hadde blitt kjempelei meg om kjæresten min hadde likt bilder av andre jenter :/ uansett om jeg hadde følt meg fin selv også, synes ikke det er greit. Hadde tatt meg en prat med ham hvis jeg var deg, og fortalt ham det du har skrevet her:) du overreagerer ikke!
Klem ❤️❤️

Ville snakket med han
Og bestille en time for samtale på helsestasjonen. Bare for å snakke og få gode råd

Uffaa :( høres ikke godt ut å gå å tenke på for en nybakt mamma nei! Jeg ville nevnt det for typen selv om det er ekkelt, skjønner jo at jenter med flate mager er flotte men hvorfor skal han drive å like bilder av dem på nett?

Og at du to uker etter fødsel hadde gått ned så mye (selv om du har gått opp litt igjen) er skikkelig creds! ❤️ absolutt!
Jeg slet også med mye strekkmerker på puppene, skikkelig sjenerende og følte liksom i min alder at de burde være spretne og fine men var bare stripete hengende jur :(
Men om de fortsetter å plage deg så finns det muligheter, jeg fikk mine fikset og de er nå (ikke modellpupper) pupper jeg er stolt av :-) jeg vil ikke framstå som en forkjemper for kirurgi, men vil bare si at vi har en mulighet og det er ingen skam å ville føle seg fin :-)

Håper du får tilbake givet, kanskje kommer ned på startvekten slik at du får en motivasjons boost til å kaste de store genserene og vise mannen din hvor flott du er ❤️
Han elsker deg nok, og selv om han liker bilder betyr ikke at han føler noe mindre for deg! Selv om det føles sånn for oss jenter! :(
Kan være at han bare så bildet og tenkte "oy" så likte han det og har ikke ofret det en tanke i etterkant, menn er hodeløse.. Tenker ikke :p min er ikke en bildeliker, men har hatt mine omganger med han om hva som er greit og ikke om diverse temaer jeg og :p han var en snapchat-addict tidligere.. Enough said ;p hehe

Ønsker deg i alle fall masse lykke til med den lille❤️ ting blir ikke det samme med en gang, men skal bli det etterhvert.

Jeg tenker at god kommunikasjon betyr alt i et forhold, og at det er spesielt viktig som nybakte foreldre, da det fort kan gå utover kjæresteforholdet. Det hjelper som regel alltid med en god prat! Lykke til :)

Jeg tenker at god kommunikasjon betyr alt i et forhold, og at det er spesielt viktig som nybakte foreldre, da det fort kan gå utover kjæresteforholdet. Det hjelper som regel alltid med en god prat! Lykke til :)
Signerer denne :)

Tusen takk for gode ord! <3
Jeg har snakket med han å han fikk veldig dårlig samvittighet, han sa han ikke tenkte seg om å at det ikke var med vilje, men han var glad for ag jeg sa det for nå forstod han kor usikker eg er på meg sjøl! :) han sa noen skumle ting som at jeg fortener noen bedre siden han gjør at jeg har 0 selvtilitt, så jeg ble ufattelig skremt å redd for at han skulle gjøre det slutt, men vi fikk snakket ut å alt føles bedre og lettere, men sliter enda å må bare ta tiden til gode! :)

Uffaa :( høres ikke godt ut å gå å tenke på for en nybakt mamma nei! Jeg ville nevnt det for typen selv om det er ekkelt, skjønner jo at jenter med flate mager er flotte men hvorfor skal han drive å like bilder av dem på nett?

Og at du to uker etter fødsel hadde gått ned så mye (selv om du har gått opp litt igjen) er skikkelig creds! ❤️ absolutt!
Jeg slet også med mye strekkmerker på puppene, skikkelig sjenerende og følte liksom i min alder at de burde være spretne og fine men var bare stripete hengende jur :(
Men om de fortsetter å plage deg så finns det muligheter, jeg fikk mine fikset og de er nå (ikke modellpupper) pupper jeg er stolt av :-) jeg vil ikke framstå som en forkjemper for kirurgi, men vil bare si at vi har en mulighet og det er ingen skam å ville føle seg fin :-)

Håper du får tilbake givet, kanskje kommer ned på startvekten slik at du får en motivasjons boost til å kaste de store genserene og vise mannen din hvor flott du er ❤️
Han elsker deg nok, og selv om han liker bilder betyr ikke at han føler noe mindre for deg! Selv om det føles sånn for oss jenter! :(
Kan være at han bare så bildet og tenkte "oy" så likte han det og har ikke ofret det en tanke i etterkant, menn er hodeløse.. Tenker ikke :p min er ikke en bildeliker, men har hatt mine omganger med han om hva som er greit og ikke om diverse temaer jeg og :p han var en snapchat-addict tidligere.. Enough said ;p hehe

Ønsker deg i alle fall masse lykke til med den lille❤️ ting blir ikke det samme med en gang, men skal bli det etterhvert.

Tusen takk for mangen gode og støttende ord! <3
Vell, han er forsatt Snapchat avhenging, å eg lika da ikkje men eg har jo snapchat sjøl å føler at eg ikkje kan nekte han! ;o

Tusen takk for mangen gode og støttende ord! <3
Vell, han er forsatt Snapchat avhenging, å eg lika da ikkje men eg har jo snapchat sjøl å føler at eg ikkje kan nekte han! ;o

Ja, kunne ikke nekte min å ha snapchat heller, men nektet han å sende bar overkropp treningsbilder til alle "jente-vennene" på snapchat.. Jeg vet han bare ville vise seg fram (han har en amazing kropp) men jeg følte at jentene som mottar disse bildene tenkte han viste seg fram til dem spesielt og jeg HATER om jenter tror de kan få min mann, eller at min mann prøver seg på dem :p Det skjønte han etterhvert når jeg tok igjen med samme mynt. Et par bilder av smilet og kløfta, og et i BH til x antall guttevenner på min snapchat og typen var så sjalu han holdt på å dø :p så case closed.

Bra han tok det slik når du tok det opp da <3 du fortjener en mann son støtter deg i denne tøffe tiden!
Han mente sikkert ikke at han ville det skulle bli slutt, ikke en bedre mann men at du faktisk fortjente bedre oppførsel. ;)

Er nok like 'casual' som du forteller at du er ;) Slenger på gravidklær og surrer fast håret hvor det ikke er i veien :P Men det bryr meg ikke, for energien er ikke der til å gjøre det. Jeg vet at jeg 'finner-meg-selv' igjen når rutinen er heelt innkjørt og kiloene skal jeg ta når jeg kan være lengre borte fra småen og når han kan være med på trimturer.
MEN reagerer på det med at kjæresten din liker på bilder av andre halvnakne jenter :( Kanskje du burde fortelle ham hvordan du føler at din kropp er og hvor lite det hjelper at han driver på med sånt?

Ja, kunne ikke nekte min å ha snapchat heller, men nektet han å sende bar overkropp treningsbilder til alle "jente-vennene" på snapchat.. Jeg vet han bare ville vise seg fram (han har en amazing kropp) men jeg følte at jentene som mottar disse bildene tenkte han viste seg fram til dem spesielt og jeg HATER om jenter tror de kan få min mann, eller at min mann prøver seg på dem :p Det skjønte han etterhvert når jeg tok igjen med samme mynt. Et par bilder av smilet og kløfta, og et i BH til x antall guttevenner på min snapchat og typen var så sjalu han holdt på å dø :p så case closed.

Bra han tok det slik når du tok det opp da <3 du fortjener en mann son støtter deg i denne tøffe tiden!
Han mente sikkert ikke at han ville det skulle bli slutt, ikke en bedre mann men at du faktisk fortjente bedre oppførsel. ;)

Hadde eg vært like tøff skulle eg jaggu meg gjort det samme! ;-)
Men eg har akkurat samme tanke gang som deg, for dei jentene kan tru ka som helst ;s
Ja, kan vær han meinte da, men der og då så trudde eg han ville gjere det slutt! ;s
Men nå så har eg merka at han kommer med komplemanger veldig ofte, å da har han ikkje pleid å gjort så han gjer som han seie ^^ <3

Er nok like 'casual' som du forteller at du er ;) Slenger på gravidklær og surrer fast håret hvor det ikke er i veien :P Men det bryr meg ikke, for energien er ikke der til å gjøre det. Jeg vet at jeg 'finner-meg-selv' igjen når rutinen er heelt innkjørt og kiloene skal jeg ta når jeg kan være lengre borte fra småen og når han kan være med på trimturer.
MEN reagerer på det med at kjæresten din liker på bilder av andre halvnakne jenter :( Kanskje du burde fortelle ham hvordan du føler at din kropp er og hvor lite det hjelper at han driver på med sånt?

Du er heldig som har den tankegangen, eg var der uken etter fødselen men når det blei varmere ute å eg prøvde på sommerklærne ifra ifjord så blei eg utrolig deppa åsså pluss alt dette i tillegg!
Eg sa det til han å han fikk veldig dårllg samvittighet, å sa at han tenkte ikkje på da å at han av og til bare trykke liker uten å tenke seg om, noe som hørtes litt rart ut i mine øyre! ;o

Back
Topp