overreagerer jeg eller?

ORIGINAL: Marthe og Carina

ORIGINAL: *Venter på smulen*

Her er det noe som skurrer ja..
Han overtaler deg til å bli hjemme.. Så møter du han med ei anna dame... hmm
Men det jeg hadde reagert på, og blitt mest lei meg for.. Det var at han ikke ble med meg hjem!
At jeg måtte gå derifra alene, mens han sto igjen der med ei anna dame?
Hadde jeg aldri godtatt...

Samme her...

ja... og ikke ba meg bli med dem, bare så meg bære meg ihjel liksom... han har sagt unnskyld, men mener jeg overreagerer og er altfor sjalu.. men det gjør så vondt... denne dama hadde visst sagt at hun skvatt og ikke visste hva hun skulle si når de møtte meg, spesielt siden de hadde bytta barn, og bare det at begge ble nervøse tyder vel på at de visste de gjorde noe som kanskje ikke var helt greit..

Han liker henne nok ja, ikke tvil om det. Syns det var utrolig merkelig å bytte barn?? Tror ikke jeg har gjort det med en venninne engang....

Men det jeg hadde reagert på, og blitt mest lei meg for.. Det var at han ikke ble med meg hjem!

det hadde ikke jeg heller godtatt!

ORIGINAL: namnamamma

ORIGINAL: Marthe og Carina

Samme her...

ja... og ikke ba meg bli med dem, bare så meg bære meg ihjel liksom... han har sagt unnskyld, men mener jeg overreagerer og er altfor sjalu.. men det gjør så vondt... denne dama hadde visst sagt at hun skvatt og ikke visste hva hun skulle si når de møtte meg, spesielt siden de hadde bytta barn, og bare det at begge ble nervøse tyder vel på at de visste de gjorde noe som kanskje ikke var helt greit..

Man bytter ikke barn hvis man ikke kjenner hverandre, eller??
Og hadde de bare møttes helt tilfeldig så hadde vel ikke hun blitt nervøs? Blir ikke nervøs uten grunn.  skurrer VELDIG i mine ører.[8|]

Jeg hadde gitt sambo varene og tatt med ungen min å gått tror jeg [:-]

ORIGINAL: Mammamilla

Jeg hadde gitt sambo varene og tatt med ungen min å gått tror jeg [:-]

Det hadde sannelig jeg også gjort.

ORIGINAL: Tativijenta

det hadde ikke jeg heller godtatt!

ORIGINAL: EmsN

Jeg hadde blitt dritsur.. Jeg er sinnsykt sjalu, så der hadde jeg ikke vært nådig... Skjønner godt hva du mener med at det er vondt...!! Tanken er der hele tiden og selv om han har forklart seg, så syns du liksom ikke at du har fått svar.. Men du vet liksom ikke helt hva du skal spørre om heller.. Hvertfall sånn jeg har opplevd slike ting...

sånn er jeg også..syykt sjalu lissom, og det er fælt[&o]

Synes du overreagerer jeg!

Hva hadde du gjort hvis du var ute og trillet og møtt på henne??? Sikkert det samme som han![;)]

Det at han ville gå alene skjønner jeg også! Er jo gromt å være alene med ungen en gang iblandt, dermed sagt ikke galt å finne på noe med noen andre barn hvis man møter noen fra barnehagen på veien(...mulig jeg skrev helt skrudd nå[:D])

MEN... noe av det du skriver virker jo likevell litt..... snålt![8|]

Back
Topp