Overreagerer jeg?danset med en annen

• Trådstarter Trådstarter Ersjalu
  • Opprettet Opprettet
E

Ersjalu

Guest
kjæresten min var ute i helga, noe jeg hater pga jeg er så sjalu. Han vet jeg er veldig redd når han er ute. Han pleier å ville gå hjem tidligere enn 3(da stenger det), men ikke denne gangen.. Henter han og han sa han hadde snakket med en Jente og danset med henne ( det er en gammel venn av han, men uansett) jeg klikket og det ble en skkkkelig krangel. Jeg ble såret og forbannet pga vi har snakket om vår grensene vår. Ene tingen var å ikke danse med motsatt kjønn. Han sier at han vet hvor grensen går og han hadde aldri vært utro. Overreagerer jeg? Jeg er livredd han danset intimt eller kysset henne. Noe han nekter på. Han ble lengre pga hun. Han har sagt unnskyld men sier at han ser ikke på det som et problem da hun er en gammel venninne og hadde aldri gjort det med en "random" ei..

Ta det som et godt tegn at han fortalte deg det;) hadde han hatt noe å skjule eller vært en drittsekk så kunne han bare latt være å si noe. Jeg er ikke så glad i at sambo heller danser med andre damer, men jeg stoler på han, noe man bare må om et forhold skal vare, og han forteller meg det alltid.

Ta det som et godt tegn at han fortalte deg det;) hadde han hatt noe å skjule eller vært en drittsekk så kunne han bare latt være å si noe. Jeg er ikke så glad i at sambo heller danser med andre damer, men jeg stoler på han, noe man bare må om et forhold skal vare, og han forteller meg det alltid.
Eneste grunnen til han fortalte der var fordi han svarte feil på et spørsmål da var han drit full.. Men håper han hadde fortalt det uansett... Jeg ble så sur at jeg sendte meld til henne og spørte... Flaut og dumt.. Og hun sa først de bare snakket. Så skreiv jeg etterpå " han sa dere danset" så sa hun ; hehe ja vi danset, var bare kjekt å se han igjen, er ikke ofte jeg danser" ....
Spørte kjæresten om det skjedde noe mer og da svarte han veldig sent og sa "nei..." Rolig og oppgitt.... Blir gal av en så liten ting :(
Hun har type og..

Er mer spennende å være utro når alt av aktiviteter med det motsatte kjønn (snakke, danse, rett og slett bare være med) er forbudt. Er no ganske normalt å danse når man er ute, og det fører absolutt ikke nødvendigvis til noe mer.
Blir vel lett for at han prøver å skjule sånne hendelser fordi han vet han får problemer. Og det skaper jo bare mer frustrasjon når man er sjalu.Kanskje han forteller mer frivillig om hva han har gjort om han blir møtt med " å traff du hun? Så kjekt da" eller noe annet positivt ikke- utspørrende svar om du finner ut av det.

Er mer spennende å være utro når alt av aktiviteter med det motsatte kjønn (snakke, danse, rett og slett bare være med) er forbudt. Er no ganske normalt å danse når man er ute, og det fører absolutt ikke nødvendigvis til noe mer.
Blir vel lett for at han prøver å skjule sånne hendelser fordi han vet han får problemer. Og det skaper jo bare mer frustrasjon når man er sjalu.Kanskje han forteller mer frivillig om hva han har gjort om han blir møtt med " å traff du hun? Så kjekt da" eller noe annet positivt ikke- utspørrende svar om du finner ut av det.

Så du mener det er større sjanse for at han kommee til å ver utro mot meg pga det er spennende når alt er forbudt??

Så du mener det er større sjanse for at han kommee til å ver utro mot meg pga det er spennende når alt er forbudt??
Ikke nødvendigvis men jeg hadde mistet respekten for en kjæreste som hadde nektet meg å være med mine kompiser. Hadde trolig dumpet han fremfor å være utro fordi jeg ikke syns noe om utroskap, og det ikke er sex ol. det er snakk om nå men kontroll over relativt normale aktiviteter, men folk er forskjellige.
Men et forhold kan umulig være så greit når en skal ha kontroll på den andres aktiviteter, blir hemmeligheter og krangling da.
Har du noen grunn for å være sjalu på han forresten? Har han eller en tidligere kjæreste vært utro mot deg feks?

Syns du overreagerer ja. Håper du klarer å vokse det av deg, for å være så sjalu kan bli drepen for et forhold.

Jeg var ved flere anledninger på nachpiel alene med en kompis til 7 på morgenen mens mannen var på jobb. Da var vi ganske ferske som par. Tenk å kunne stole så godt på noen! det er deilig det. Virkelig styrkende for et forhold.

Ikke nødvendigvis men jeg hadde mistet respekten for en kjæreste som hadde nektet meg å være med mine kompiser. Hadde trolig dumpet han fremfor å være utro fordi jeg ikke syns noe om utroskap, og det ikke er sex ol. det er snakk om nå men kontroll over relativt normale aktiviteter, men folk er forskjellige.
Men et forhold kan umulig være så greit når en skal ha kontroll på den andres aktiviteter, blir hemmeligheter og krangling da.
Har du noen grunn for å være sjalu på han forresten? Har han eller en tidligere kjæreste vært utro mot deg feks?

Ja jeg merker at han har mistet litt respekt.. Nei har egentlig ingen grunn, han har aldri vært utro. Men exen min var .

Ja jeg merker at han har mistet litt respekt.. Nei har egentlig ingen grunn, han har aldri vært utro. Men exen min var .
Er kanskje der det ligger da, er vel kanskje redd for at det skal skje igjen mot deg. Jeg var selv mer usikker og lettere sjalu før, men har funnet ut at god dialog og åpenhet er mye bedre.

Dansing er egentlig noe som bør være greit, mener jeg. Det kan jo være fullstendig uskyldig moro. Ta dere en ny prat.

Dansing er egentlig noe som bør være greit, mener jeg. Det kan jo være fullstendig uskyldig moro. Ta dere en ny prat.

Har gjort det. Han blir bare sur og irritert da han er så lei. Han sa de var tulle dans og at de ikke var borti hverandre.. Han sa og at han mest sannsynlig ikke ville sagt det om jeg ikke spørte om ting pga han visste hvordan jeg kom til reagere. For han synes ikke det var galt...

Unnskyld meg, men å sende melding til hun han danset med, er å drite seg ut. Du fremstår som sykelig sjalu, noe du sannsynlig er? Det er stor forskjell på å danse med en bekjent og være utro. Hvis du er så ille som du fremstår, bør du få deg hjelp før du ødelegger forholdet deres.

Unnskyld meg, men å sende melding til hun han danset med, er å drite seg ut. Du fremstår som sykelig sjalu, noe du sannsynlig er? Det er stor forskjell på å danse med en bekjent og være utro. Hvis du er så ille som du fremstår, bør du få deg hjelp før du ødelegger forholdet deres.
Jeg vet! Jeg angrer meg i hel og Sjemst! Ja skal få hjelp nå..

Tja, jeg er ikke fan av at mannen min skal danse med andre kvinner. Jeg liker det ikke, og det respekterer han. Jeg danser heller ikke med andre menn.

Så om han visste det og allikevel gjorde det? Ikke greit.
Å sende mld til henne? Ikke greit.

Tja, jeg er ikke fan av at mannen min skal danse med andre kvinner. Jeg liker det ikke, og det respekterer han. Jeg danser heller ikke med andre menn.

Så om han visste det og allikevel gjorde det? Ikke greit.
Å sende mld til henne? Ikke greit.

Vet, men han tenkte ikke over det siden det var ei gammel venninne.... Som er exen til en som var beste kompisen hans.. Men synes uansett det er dumt at han gjorde det når han vet han ikke skulle gjort det

Jeg hadde vurdert hele forholdet hvis mannen min hadde gjort det. For meg er det utroskap til en viss grad, samme greia om han kjenner henne eller ikke. Det ville tatt lang tid før jeg ville klart å stole på ham igjen, om jeg i det hele tatt ville gjort det.

Oi.. Nei tenker ikke akkurat at han har vert utro nei.. Men kommer ikke til å stole på han når han går ut

Sjalusi er forferdelig skadelig for et forhold. Du burde snakke med han om at eksen din var utro, og at det henger veldig igjen hos deg. Og at du skjemmes over hvordan du reagerte, og at det er vondt å ha den usikkerheten hengende over deg. Når tankene kommer må du prøve å stoppe dem, og tenk heller på: har han noen gang gitt deg grunn til ikke å stole på han?

Back
Topp