overreagerer jeg?! *avsluttet*

Jeg skjønner jo deg. Men er ikke alle barnehager som har kapasitet til å være inne med barn som skal holdes inne.

Når de først har sagt at de har mulighet til å holde Em inne, så burde de sannelig klare å overholde det ! Makan, jeg blir irritert på dine vegne, virkelig.. Stakkars vesla, hun trenger ikke å bli dårligere igjen. Syns du skal ta det opp med de.

Mammanicken, jøss lenge siden jeg har sett deg innenfor dataverdnen Ser deg somregen bare utenfor om dagene...

Men ja, jeg tror jeg kommer til å snakke med dem nestegang jeg skal dit... Og også be dem være tydeligere på hva som er ok og ikke ok.
Det er HELT i orden for meg at de ikke har kapasitet, da tilrettelegger jeg for det da... Men, da må de være greie nok til å si det til meg og..

:)

Tusen takk for alle svar jeg har fått...
Ga meg det jeg trengte av perspektiv til å slutte å være drittsur, og se hele situasjonen... Og komme frem til en løsning hvor alle er lykkelige :):)

Jeg er faktisk innom ganske ofte serru, men ikke alltid jeg orker å skrive noe [8D] Håper du begynner å føle deg litt bedre du også, snupp ! Du må bli frisk til lørdag !!!!!! [:D][:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: mammanicken

Jeg er faktisk innom ganske ofte serru, men ikke alltid jeg orker å skrive noe [8D] Håper du begynner å føle deg litt bedre du også, snupp ! Du må bli frisk til lørdag !!!!!! [:D][:D][:D][:D][:D]

Jeg veeeeet... Sensation white er ikke kult med lungebetennelse!!!!!
Men har funnet antrekk, en hvit kjole, hvor jeg ser vakker og søt gravid ut..
Hehe...

forrige gang jeg var gravid dro jeg på TG (The Gathering), og denne gangen er det Raveparty...
Er ikke mange unger som kan si de har vært med på det så tidlig nei.. hehe

Mamma er kuuuuul :P

Og jeg slipper å ha hangover dagen derpå!!! Muahahahahaha :D:D:D

Hvor er LIKE-knappen når jeg trenger den ?! [:D][:D][:D]

Hvit kjole på meg også, btw, skal få tak i hvit bolero (noe som er vanskelig) og hvite småsko (som også er vanskelig) i morgen. Joine?

Hvor er LIKE-knappen når jeg trenger den ?! [:D][:D][:D]

Hvit kjole på meg også, btw, skal få tak i hvit bolero (noe som er vanskelig) og hvite småsko (som også er vanskelig) i morgen. Joine?

glemte du serriøst så fort at jeg ligger lammet hjemme med lungebetennelse... ¨Så mye for "god bedring" jah... hehehe

Men nei, tror nok jeg må melde pass, jeg har fått streng beskjed av legen om å ligge i ro, så jeg ikke drar på meg dobbelsidig lungebetennelse.
Frøet i magen syns det er tungt nok som det er nå, og det gjør jeg og...

Har heller ikke Bil om dagene, Christine låner den, siden jeg likevel ligger fastlåst i sofaen og hoster opp både en og to og tre lunger i timen..

Spiller vel ingen trille om dere som svarer at i våres barnehage så får de ikke gå om de ikke kan være ute.. eller delta på det som andre gjør.. pga kapasitet.. tror de aller fleste.. om ikke alle barnehager har det sånn.. [:)]

men her er jo saken annerledes.. hun har spurt om det er greit at hun kommer.. og om det er greit at hun må være inne.. og når de da sier ja, så regner man jo med at man har kapasitet.. og tilrettelagt for dette..

Jeg hadde også blitt rasende! Og hadde sagt i fra på en klar måte.. at sånne avtaler må holdes.. hvis ikke, så hadde du jo holdt henne hjemme..

[:)]

Nei, men du hadde jo lungebetennelse på mandag også, men jeg fikk lurt deg ut av huset allikevel [8D]

Nei, men du hadde jo lungebetennelse på mandag også, men jeg fikk lurt deg ut av huset allikevel [8D]

haha, ja da var jeg godt selskap, trodde jeg skulle dø :P
Nei jeg har lært, selv en kaffe med deg gjør meg død...

Men, nå har jo gubben stukket av, så da må nesten du komem hit nå, og være med meg i dag...
Spille drillpinner...

Hvis ungene mine hadde måttet være inne så hadde jeg såklart ikke hatt de i barnehagen.
Jeg hadde hatt de hjemme til de var HELT friske.[8|]

ORIGINAL: Regan

Hvis ungene mine hadde måttet være inne så hadde jeg såklart ikke hatt de i barnehagen.
Jeg hadde hatt de hjemme til de var HELT friske.[8|]

Så fint for deg da...[8|]

Så når hun er friskt på alle mulige måter egentlig, men pga astma må hun holdes inne så en lungebetennelse ikke blusser opp igjen, men hun føler seg ikke syk og spør om å få dra i bhg. da er det IKKE ok å la henne dra?
Når lege sier hun kan, og bhg og sier det er ok?

Ser ikke helt grunnen til at du la inn den kommentaren rett og slett...

Tjaa... jeg veit ikke.
Hadde kanskje tatt det opp, men ikke laga krisesituasjon.

Her er det sann at unger ikke kan holdes inne alene.
Er de ikke friske nok til å være ute, så må de være hjemme.
( Vi tar spesielle hensyn ved astmabarn, fått være inne med den som rydder etter mat og lignende .. men da er barnet 4år. og det går ikke at barnet er inne hele dagen... men at barnet er sist ut, og først inn igjen kan vi tilby... )

Det er ikke ressurser til å være en voksen på ett barn, inne.

Det kan være at det har skjedd noe brått slik at de plutselig de færre voksne, frks en som måtte hjem pga sykdom o.l
Da kan det hende at det de lovde faktisk ikke gikk ann, fordi det er mange andre barn som også må passes på!

Hvor har dere gått på skole henne da? Dere bør tydeligvis klage, for ingen av dere kan å lese annet enn det dere vil jo[8|]

Jeg vet hvordan det er med lungebetennelse og tiden etter, og det er ikke bra å være ute, iallefall ikke på våren, siden den er så skarp luften.
Hun sier jo at hun har jo muligheten til å holde henne hjemme, men når barnehagen til og med sier at de vil at hun skal være der og at de har mulighet til det, så må de jo holde det. Hvis ikke hadde hun jo holdt henne hjemme. Og om noen hadde måttet dra hjem, så hadde de jo kunnet ringt henne, for hun var jo hjemme likevel.

Nei, ta deg en prat med styrer[:)]

ORIGINAL: StinkiStini

Tjaa... jeg veit ikke.
Hadde kanskje tatt det opp, men ikke laga krisesituasjon.

Her er det sann at unger ikke kan holdes inne alene.
Er de ikke friske nok til å være ute, så må de være hjemme.
( Vi tar spesielle hensyn ved astmabarn, fått være inne med den som rydder etter mat og lignende .. men da er barnet 4år. og det går ikke at barnet er inne hele dagen... men at barnet er sist ut, og først inn igjen kan vi tilby... )

Det er ikke ressurser til å være en voksen på ett barn, inne.

Det kan være at det har skjedd noe brått slik at de plutselig de færre voksne, frks en som måtte hjem pga sykdom o.l
Da kan det hende at det de lovde faktisk ikke gikk ann, fordi det er mange andre barn som også må passes på!

Da burde dem jo kanskje ringt mor og sakt ifra at hun måtte vært med ut, om ikke noen kunne kommet og hentet henne.
Syns det er sløvt av barnehagen, så lenge dem har sakt at det er OK.

takk for alle støttende og fine kommentarer, og reflekterte kommentarer :)
Det setter jeg stor pris på!

Back
Topp