*Jordbæra*
Glad i forumet
Jeg skjønner jo deg. Men er ikke alle barnehager som har kapasitet til å være inne med barn som skal holdes inne.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser deg somregen bare utenfor om dagene...ORIGINAL: mammanicken
Jeg er faktisk innom ganske ofte serru, men ikke alltid jeg orker å skrive noe [8D] Håper du begynner å føle deg litt bedre du også, snupp ! Du må bli frisk til lørdag !!!!!! [:D][:D][:D][:D][:D]
ORIGINAL: mammanicken
Hvor er LIKE-knappen når jeg trenger den ?! [:D][:D][:D]
Hvit kjole på meg også, btw, skal få tak i hvit bolero (noe som er vanskelig) og hvite småsko (som også er vanskelig) i morgen. Joine?
ORIGINAL: mammanicken
Nei, men du hadde jo lungebetennelse på mandag også, men jeg fikk lurt deg ut av huset allikevel [8D]
ORIGINAL: Regan
Hvis ungene mine hadde måttet være inne så hadde jeg såklart ikke hatt de i barnehagen.
Jeg hadde hatt de hjemme til de var HELT friske.[8|]
ORIGINAL: StinkiStini
Tjaa... jeg veit ikke.
Hadde kanskje tatt det opp, men ikke laga krisesituasjon.
Her er det sann at unger ikke kan holdes inne alene.
Er de ikke friske nok til å være ute, så må de være hjemme.
( Vi tar spesielle hensyn ved astmabarn, fått være inne med den som rydder etter mat og lignende .. men da er barnet 4år. og det går ikke at barnet er inne hele dagen... men at barnet er sist ut, og først inn igjen kan vi tilby... )
Det er ikke ressurser til å være en voksen på ett barn, inne.
Det kan være at det har skjedd noe brått slik at de plutselig de færre voksne, frks en som måtte hjem pga sykdom o.l
Da kan det hende at det de lovde faktisk ikke gikk ann, fordi det er mange andre barn som også må passes på!