Tusen takk!! Har så utrolig mye sommerfugler i magen!
Bare vent til det er noen i magen som lager de sommerfuglene!! Du har maaasse å glede deg til!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk!! Har så utrolig mye sommerfugler i magen!
Bare vent til det er noen i magen som lager de sommerfuglene!! Du har maaasse å glede deg til!
Ja, plutselig venter vi nr 2 grugleder meg til svangerskapet. Har ikke en ung og sprek kropp lenger ;-) så forventer både rygg og bekken-krøll. Men det er jo verdt det <3Hehe, tusen takk for gratulasjon og råd! Syns det er så fint at dere alle er så hyggelige! Tar fort til tårer, hehe
Har sett at du også venter en liten? Gratulerer så masse og lykke til!!
Ja, plutselig venter vi nr 2 grugleder meg til svangerskapet. Har ikke en ung og sprek kropp lenger ;-) så forventer både rygg og bekken-krøll. Men det er jo verdt det <3
Gratulerer
Tusen takk! Setter veldig pris på at dere tar dere tid til å svare og gi meg rådGratulerer! I likhet med dei andre her er mitt råd å stole på magefølelsen! Eg var 27 når eg fekk min første, og var veldig beskymra gjennom svangerskapet om korleis det ville bli og koss eg ville bli som mamma! Men alt har gått av seg sjølv og komme heilt naturlig lykke til!
Sent from my iPad using BV Forum