Overivrige besteforeldre

En tråd i 'Mars 2016' startet av catnip, 2 Jun 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Skrømt (Vimsa) Forumet er livet VIP

Nei, det skal du ikke bry deg om :) Du vet hva som er best for deres datter.

Jeg vil alltid gå under kategorien selv, men jeg trenger heller ikke å måtte bli syk igjen. Det er ca. 60% mulighet for at jeg vil kunne ha et "normalt" svangerskap med god oppfølging :)

2. Klaramari Glad i forumet

Jeg mener mennene bør manne seg opp og ta en alvorsprat med sin mor. De er fedre nå og bør klare stå opp mot sin egen mor!

3. catnip Glad i forumet

Tro det eller ei han har gjort det flere ganger. Det er liksom det de vil ikke høre..

4. Klaramari Glad i forumet

Da må han få de til, får ikke møte barnebarnet før de hører. Sette hardt mot hardt rett og slett. Kan ikke godta å bli tråkket på

5. Håp2016 Elsker forumet

Mi svigermor la ut bilde av lille gutten uten lov, med meg halvnaken og jævlig i bakgrunnen. Og ikke bare 1 bilde :eek:

6. Håp2016 Elsker forumet

7. Nienna. Forumet er livet Marslykke 2016

Oi... herlighet :eek: glad svigers ikke er på facebook altså :eek: hva skjedde da? Du ga vel beskjed?

8. Bkno2932372 Flørter med forumet

OMG!!!! Det går jo bare ikke an!!!

9. Millli Guest

Er det mulig da! Må jo vise litt respekt. Håper du sa ifra?

10. catnip Glad i forumet

Fyyyyy flate, hadde klikka i vinkel trippelt av det jeg alt har gjort om det hadde vært tilfelle her. :eek::mad:

Har du sagt i fra til henne? I så fall hva sa du?

Her får svigers ikke slike bilder, frøkena liker ikke å bade, men dusje med meg er noe av det beste hun vet, ser hun koser seg skikkelig.
    Som mannen min sa så kommer ikke jeg og han inn på badet hos de og tar bilder av de i dusjen så da forventer vi at det ikke er mobil med inn på badet her v bleieskift...
    Når det kommer til når det er dusje tid så er det jo mannen som er der og hjelper meg og lille.

Del denne siden