Overivrige besteforeldre

Antibac blir satt frem, jeg kjenner at jeg ikke bryr meg om noen blir fornærma for se må bruke den før de skal ha med lille snupp.

Et svangerskap igjen vil alltid bli kategorisert som risikosvangerskap for min del. Men det er ikke dermed sagt at jeg vil få like mye smerter igjennom et svangerskap til.

Var det jeg kom til når jeg avbestilte den andre timen på Riksen. Etter det første forsøket på å ta prøve fra morkaka hadde jeg så vondt av undersøkelsen at jeg greide ikke stå på beina. Ble en tur innom føden på riksen samme ettermiddag (vi var forsatt på pasient hotellet )
Fikk blødning når vi kom hjem og fikk komme på ul med en gang. Heldigvis gikk det bra.
Nei, det skal du ikke bry deg om :) Du vet hva som er best for deres datter.

Jeg vil alltid gå under kategorien selv, men jeg trenger heller ikke å måtte bli syk igjen. Det er ca. 60% mulighet for at jeg vil kunne ha et "normalt" svangerskap med god oppfølging :)
 
Jeg mener mennene bør manne seg opp og ta en alvorsprat med sin mor. De er fedre nå og bør klare stå opp mot sin egen mor!
 
Jeg ble lagt inn for igangsettelse 8/3, hun ble født 13/3 kl 02:10 og i halv5 tiden på morgenen tok barnepleier og vakthavende lege på barn henne med seg ned på nyfødt. Vi ble skrevet ut fra barsel 17/3 og da "overført" til nyfødt intensiv.
Mannen og jeg sov hjemme i 2 el 3 netter før vi fikk et familierom ei uke etter fødsel.
Sov hjemme siden vi hadde like lang vei fra utgangen til barne avd til pasient hotellet som vårt eget hjem.

Men kun meg og mannen som hadde henne på brystet de resterende ukene før vi fik dra hjem.

Men som du sier så kommer det settinger man i ettertid tenker at man angrer på det og det.
Jeg feks angrer på jeg ikke kasta ut svigermor fra intensiven 4 el 5 dagen etter fødsel. Vi var utslitt og sårbare, hun brydde seg ikke om at hennes egne søken sendte mannen SMS og så og si kjefta for de ikke hadde fått vite snuppa var blitt født for 4 dager siden. Da har vi null kontakt ellers, de hadde heller ikke gratulert oss med den lille som var på veg.
Mannen fikk som sagt SMS de kunne spart seg for, jeg prøvde og si i fra til svigermor rolig da siden det kom fra hennes slekt. Men det brydde hun seg ikke om det var ikke hennes problem for hun var blitt bestemor hun.
Lurer på hvor lenge jeg kommer til og angre på jeg ikke kasta henne ut fra rommet.
Mi svigermor la ut bilde av lille gutten uten lov, med meg halvnaken og jævlig i bakgrunnen. Og ikke bare 1 bilde :eek:
 
Mi svigermor la ut bilde av lille gutten uten lov, med meg halvnaken og jævlig i bakgrunnen. Og ikke bare 1 bilde :eek:

Fyyyyy flate, hadde klikka i vinkel trippelt av det jeg alt har gjort om det hadde vært tilfelle her. :eek::mad:

Har du sagt i fra til henne? I så fall hva sa du?

Her får svigers ikke slike bilder, frøkena liker ikke å bade, men dusje med meg er noe av det beste hun vet, ser hun koser seg skikkelig.
Som mannen min sa så kommer ikke jeg og han inn på badet hos de og tar bilder av de i dusjen så da forventer vi at det ikke er mobil med inn på badet her v bleieskift...
Når det kommer til når det er dusje tid så er det jo mannen som er der og hjelper meg og lille.
 
Back
Topp