Overgangsko

lelaha

Glad i forumet
Marsmellows-15
Hvordan sko er det barna deres bruker nå på høsten? Og hva anbefaler der og hva anbefaler dere ikke?
 
Kjøpte i går. Høye ponny goretex.
 
Timberland goretex og ellers vanlige joggesko
 
Har vel egentlig tenkt å fortsette å bruke goretex joggeskoene og støvler, frem til det blir behov for vintersko. Vinteren kommer som regel tidlig her..
 
Fortsetter bare å bruke goretex joggeskoene hun har. Har kjøpt lette superfit goretex vintersko så går bare over til dem når det blir behov for høyere skaft :)
 
Bruker Goretex joggesko og vanlige gummistøvler frem til det er på tide med vintersko og evt. dockboots.
 
Har disse (Goretex) i tillegg så går det i vanlig joggesko/ støvler.
ImageUploadedByBV Forum1474491167.068888.jpg
 
Vi sluttet nettopp med 21. Brukt siden april. Pakket dem vekk for en uke siden :p de går enda på men 22 er bedre :p begynte nesten å tro fra reklamen at dere hadde veldig store føtter :p
 
Vi sluttet nettopp med 21. Brukt siden april. Pakket dem vekk for en uke siden :p de går enda på men 22 er bedre :p begynte nesten å tro fra reklamen at dere hadde veldig store føtter :p
Åja, 22 er nok lenge til for vår del. 20 i joggesko enda og de passer mer enn bra nok :) å? Hvorfor det?
 
Hatt 22 i joggeskoene hun har brukt i vår/sommer. Må nok opp en str i vintersko.
:) kjenner en gutt som er født i slutten av mars han har 24 allerede så sikkert snart opp i 25
 
Er jo så stor forskjell i skostrørrelsene synes jeg! Her bruker hun stort sett 19, men har sko i både 18 og 20 som er passe.. Har kjøpt 21 i vinterskoene, tror det vil passe fint iallefall med ullsokker i :)
 
Her bruker hun fortsatt noen Reima sneakers som jeg kjøpte i vår. De er gode til vår- og høstbruk. Er i str. 20, så begynner å bli for små nå. Bestilte derfor to par vintersko nå. Et Reima par som jeg tenker å bruke nå fremover, og et Viking par som er høyere vintersko. Bor "på fjellet" så her er det allerede frost på natten og morgenen, så like greit å ha vinterskoene klare:) Kjøpte nå str. 22, og er spent på om de er alt for store eller om det går greit.
 
Back
Topp