ORIGINAL: Lolodi
ORIGINAL: hissigproppen MØMØ
ORIGINAL: LolodiMen hva har ikke de muligens opplevd før de kom hit da? Vitne til drap, overfall og voldtekter selv. Man kan få en skrudd virkelighetsoppfatning av mindre.
ORIGINAL: Niiiitah87
ORIGINAL: Lolodi
Er det ikke opplagt? Hvis du kommer til et land som flyktning, fordi det f.eks er krig i hjemlandet ditt, får du faen meg klare å oppføre deg som folk. Hvorfor skal Norge gi deg oppholdstillatelse hvis du utfører kriminelle handlinger?
Men hvis du syns det e greit å senda de tebage te ett land der de muligens bler drept, så burde du jo vera for å drepa alle voldtekstmenn då? sånn logisk sett utifra tankegangen du nå skrive.
Har kje lyst å ha de her eg heller altså.. og eg syns at i voldtekssaker der det ikkje e tvil eingang om ka som har skjedd, ja då kan de bare skyta hjernen udav de..
Nei, det stemmer ikke. (Eller egentlig så driter jeg i hva som skjer med folk som voldtar, de kan råtne i helvete.) Jeg synes bare ikke at Norge skal bruke ressurser på å ha ikke-norske statsborger i våre fengsle/psykeatriske avdelinger når vi har nok av andre ting å bruke de ressursene på.
Når man er så heldig å ha muligheten til å bli norsk statsborger, så ødelegger man jo for deg selv når man gjør kriminelle ting.
Så fordi de har vært vitne til grusomme ting, er det "greit" at de tar med de grusomme tingene hit? Nei, det synes jeg overhodet ikke.
derfor er det bedre med rehabilitering og straff her i norge, enn å sende de tilbake der de kan fortsette med det de driver med