Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
bondekone skrev:
vill noen forklare åssen man gjør det?? og lnke til panduro så jeg får riktig overføringspapir? trenger man bare det og strykejern?? og kan man da bruke all og stryke over på? servietter osv??*Frk.Mamma skrev:
dette ble jeg også nysgjerig på
Nøste77 skrev:
bondekone skrev:
vill noen forklare åssen man gjør det?? og lnke til panduro så jeg får riktig overføringspapir? trenger man bare det og strykejern?? og kan man da bruke all og stryke over på? servietter osv??*Frk.Mamma skrev:
Jeg har aldri prøvd det til Panduro, men det fra Clas Ohlson er jeg fornøyd med.
Jeg fant det ikke på nettsiden, så har ikke noe å linke til....
Men de har bare to; det ene er til lyse stoffer og det andre til mørke.
Det er veldig lett....når du gjør det riktig
Alt du trenger er papiret, et strykejern og det du skal overføre til.
Vet ikke om du kan bruke servietter.... Det skal strykes på max varme ei stund, så ville nok ikke satsa på det....
Nøste77 skrev:
bondekone skrev:
Jeg har aldri prøvd det til Panduro, men det fra Clas Ohlson er jeg fornøyd med.
Jeg fant det ikke på nettsiden, så har ikke noe å linke til....
Men de har bare to; det ene er til lyse stoffer og det andre til mørke.
Det er veldig lett....når du gjør det riktig
Alt du trenger er papiret, et strykejern og det du skal overføre til.
Vet ikke om du kan bruke servietter.... Det skal strykes på max varme ei stund, så ville nok ikke satsa på det....
Jepp. Bare husk å speilvende det før du printerNøste77 skrev: