DisneyLover
Forelsket i forumet
var på ultralyd i dag, uke 12, og der var det ikke noe liv lenger, fosteret hadde sluttet å utvikle seg uke 8+1, bare 5 dager etter vi var på forrige ultralyd. Må ha utskrapning i morgen og gruer meg veldig 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Uff dette var trist å lese.. jeg har akkurat vært gjennom det samme som deg, mitt foster var 8+6 og skulle vært 12. Så fikk cytotec kur på sykehuset og sovet der natt til i dag.. lykke til i morgen, og håper du blir gravid fort, kanskje vi ses igjen i et nytt forum snart?[/QUOTE
Uff så trist, leste innlegget ditt når du mistet og syntes så synd på deg! Håper på å bli gravid igjen fort, har en jente på 1 år og 4 mnd og ville prøve å få de tett, nå blir det plutselig mange mnd ekstra, trodde jo som deg at vi var over 12 uker på vei nå, og mai baby var så perfekt, sommer og varmt og lite klær og pikk pakk i starten, håper du kommer deg fort etter kuren!
Uff så trist, leste innlegget ditt når du mistet og syntes så synd på deg! Håper på å bli gravid igjen fort, har en jente på 1 år og 4 mnd og ville prøve å få de tett, nå blir det plutselig mange mnd ekstra, trodde jo som deg at vi var over 12 uker på vei nå, og mai baby var så perfekt, sommer og varmt og lite klær og pikk pakk i starten, håper du kommer deg fort etter kuren!Uff dette var trist å lese.. jeg har akkurat vært gjennom det samme som deg, mitt foster var 8+6 og skulle vært 12. Så fikk cytotec kur på sykehuset og sovet der natt til i dag.. lykke til i morgen, og håper du blir gravid fort, kanskje vi ses igjen i et nytt forum snart?![]()
Uff så trist, leste innlegget ditt når du mistet og syntes så synd på deg! Håper på å bli gravid igjen fort, har en jente på 1 år og 4 mnd og ville prøve å få de tett, nå blir det plutselig mange mnd ekstra, trodde jo som deg at vi var over 12 uker på vei nå, og mai baby var så perfekt, sommer og varmt og lite klær og pikk pakk i starten, håper du kommer deg fort etter kuren!
Jeg vet ikke enda, var på ul i dag og ti min etter fikk jeg vite at jeg kunne møte opp på sykehuset i morgen tidlig, men regner med at de tar alt i morgen, håper jeg kan velge, fikk du velge?Ja mai var perfekt Mnd å få baby på, når blir jeg glad om vi klarer det innen 2017 tror jeg..
Du har forhåpentligvis fortsatt sjansen til å få de litt tette, du får kose deg og utnytte tiden med jenten din i mellomtiden
Fikk du velge mellom utskraping eller cytotek kur?