Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vet ikke enda, var på ul i dag og ti min etter fikk jeg vite at jeg kunne møte opp på sykehuset i morgen tidlig, men regner med at de tar alt i morgen, håper jeg kan velge, fikk du velge?
Fikk første pillen på sykehuset i dag og ble sendt hjem med fire piller jeg skal ta på søndag, får håpe det går fortNei jeg fikk ikke velge. De ville prøve med cytotek først for det er mest skånsomt, man slipper da et inngrep. Det tok lang tid før ting begynte å skje hos meg, kjente omtrent ingenting etter jeg hadde fått den tredje dosen, så ble egentlig litt forberedt på utskraping i dag. Men så tok det seg opp i natt. Jeg fikk også tilbud om å ta tablettene hjemme, men da måtte jeg ha noen med meg hele tiden om det skulle skje noe. Grensen for å måtte Ta det på sykehuset er 9 uker og jeg var helt i grensen, så jeg valgte å bli på sykehuset, og det er jeg veldig glad for. Vil anbefale deg det også, er trygt og du får smertestillende når og hvis du trenger det. Og hvis du må ta tabletter og det ikke funker så blir det jo utskraping uansett. Masse lykke til i morgen! Sender deg masse klemmer, dette skal gå bra!![]()