Over for denne gang

:Heartred

Så utrolig trist. :Heartred Håper neste sitter kjapt, og at alt går bra da.

Jeg vet ikke enda, var på ul i dag og ti min etter fikk jeg vite at jeg kunne møte opp på sykehuset i morgen tidlig, men regner med at de tar alt i morgen, håper jeg kan velge, fikk du velge?

Nei jeg fikk ikke velge. De ville prøve med cytotek først for det er mest skånsomt, man slipper da et inngrep. Det tok lang tid før ting begynte å skje hos meg, kjente omtrent ingenting etter jeg hadde fått den tredje dosen, så ble egentlig litt forberedt på utskraping i dag. Men så tok det seg opp i natt. Jeg fikk også tilbud om å ta tablettene hjemme, men da måtte jeg ha noen med meg hele tiden om det skulle skje noe. Grensen for å måtte Ta det på sykehuset er 9 uker og jeg var helt i grensen, så jeg valgte å bli på sykehuset, og det er jeg veldig glad for. Vil anbefale deg det også, er trygt og du får smertestillende når og hvis du trenger det. Og hvis du må ta tabletter og det ikke funker så blir det jo utskraping uansett. Masse lykke til i morgen! Sender deg masse klemmer, dette skal gå bra! ❤️

❤ håper det går bra med dere tross i omstendighetene. Vet hvordan du har det nå, er hardt men det blir lettere med tiden og poff så klamrer det seg fast en ny spire ❤

Nei jeg fikk ikke velge. De ville prøve med cytotek først for det er mest skånsomt, man slipper da et inngrep. Det tok lang tid før ting begynte å skje hos meg, kjente omtrent ingenting etter jeg hadde fått den tredje dosen, så ble egentlig litt forberedt på utskraping i dag. Men så tok det seg opp i natt. Jeg fikk også tilbud om å ta tablettene hjemme, men da måtte jeg ha noen med meg hele tiden om det skulle skje noe. Grensen for å måtte Ta det på sykehuset er 9 uker og jeg var helt i grensen, så jeg valgte å bli på sykehuset, og det er jeg veldig glad for. Vil anbefale deg det også, er trygt og du får smertestillende når og hvis du trenger det. Og hvis du må ta tabletter og det ikke funker så blir det jo utskraping uansett. Masse lykke til i morgen! Sender deg masse klemmer, dette skal gå bra! ❤️
Fikk første pillen på sykehuset i dag og ble sendt hjem med fire piller jeg skal ta på søndag, får håpe det går fort

Dette var trist lesing :-( sender deg verdens største klem og håper du er tilbake i et terminforum fort igjen ❤️

Så vondt å høre at du har mistet jeg mistet også forrige gang jeg var gravid, var på 12 ukers kontroll og trodde alt var i orden. Pga MA så skulle jeg også gå til utskraping et par dager etterpå, men dagen før kom det ut på egenhånd. Utrolig trist og jeg føler såååå med deg!! Jeg er gravid igjen nå, halvt år etterpå, men kjenner jeg er delt på det å være glad og bekymret. Er så innstilt på å gi ekstra mye kjærlighet til denne lille, og håper det går bedre denne gangen.

Back
Topp