Over 35?

Lillesøsteren min er 9 år yngre enn meg, og 11 år yngre enn broren min. Jeg synes det var utrolig stas med ei yngre søster. Elsket å ha hun med, og vise henne frem til venner. I dag har vi også et kjempe godt forhold. Jeg 26, og hun 17 år :)
 
Blir 35 innen ungen er født :) Dog "bare" nr 2 (og siste) for vår del.
 
Foreløpig eldst jeg da.. 38, og passerer vel akkurat 39 hvis denne holder til termin :)
Edit: nest eldst så ikke posten til montørfrue :)
 
Last edited:
37 her... Har fire fra før av. På 16,14,11 og 8..
De andre har vært ganske tett inn på hverandre. Fikk de all i tyveårene.. så de her bli spennendes.
 
Jeg har akkurat blitt 35 år og venter barn nr.3.:) Mine er 8 og 11 år.
 
35 år og venter nr 4. En attpåklatt ❤️ I juni er barna mine 13,12 og strax 8 år :p

Sniker fra april ;) jeg er litt i samme gata, 35 til neste år og venter nr 5. Mine fra før er mellom 14 og strax 8 :hilarious: så blir en attpåklatt her også! Føler det meste er nytt og merker jeg er mye mer generelt bekymret og kroppen «tyngre» og «plagene» verre, føler du forskjell forhold til de andre ?
 
Sniker fra april ;) jeg er litt i samme gata, 35 til neste år og venter nr 5. Mine fra før er mellom 14 og strax 8 :hilarious: så blir en attpåklatt her også! Føler det meste er nytt og merker jeg er mye mer generelt bekymret og kroppen «tyngre» og «plagene» verre, føler du forskjell forhold til de andre ?

Så gøy! Jeg kjenner meg igjen i det du skriver, jeg er mye mer bekymret nå enn det jeg har vært med de andre. Mine tre andre har ikke vært sååå planlagt heller, det har vært litt sånn «skjer det så skjer det». Og så klart gleden har vært stor hver gang, men nå har vi prøvd i nesten et år og den er virkelig planlagt og ønsket. Skal sies at vi hadde en BO i februar også, og jeg hadde aldri hørt om tom fostersekk. Så det satte et støkk i meg det og, tror det gjør at jeg blir mer bekymret.

Men kult med barn nr 5 da, har dere alle sammen? Det er tøft gjort, vi avslutter etter nr fire. Da har pappan fått sine to og jeg mine 4 ❤️❤️
 
Jeg er 38 og i går fant jeg ut at det er en attpåklatt på vei. Jeg har tre barn på 12,11 og 8 år, som jo de fleste vil være ett år eldre enn det igjen når denne lille bønna ankommer:shy: Alle tre har spurt om vi ikke kan ha en til, så jeg tror alle vil bli glade og hjelpe mye til. :Heartred Denne gangen blir det jo bare en liten i hus. Det tror jeg blir fint. :smiley-bounce012
 
36 og venter nr 4. Di andre er 16,11 og 4 år:)
 
Så gøy! Jeg kjenner meg igjen i det du skriver, jeg er mye mer bekymret nå enn det jeg har vært med de andre. Mine tre andre har ikke vært sååå planlagt heller, det har vært litt sånn «skjer det så skjer det». Og så klart gleden har vært stor hver gang, men nå har vi prøvd i nesten et år og den er virkelig planlagt og ønsket. Skal sies at vi hadde en BO i februar også, og jeg hadde aldri hørt om tom fostersekk. Så det satte et støkk i meg det og, tror det gjør at jeg blir mer bekymret.

Men kult med barn nr 5 da, har dere alle sammen? Det er tøft gjort, vi avslutter etter nr fire. Da har pappan fått sine to og jeg mine 4 ❤️❤️

Oi så rart!! Vi har prøvd i nesten to og et halvt år nå før denne satt. Hadde også en tom fostersekk i fjor, var i uke 8-9 da jeg begynte å blø og «mistet» men på ul sjekk var fostersekken tom.. vart helt sjokkert! Denne blir den første til meg og mannen, jeg hadde fire fra før ;)
Men dette er min/vår siste også..
 
Back
Topp