Over 35?

Bella83

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
Junilykke 2020 ♡
Føler vi er flere her med 2-3 barn nærmere 35? Stemmer det? :happy:
 
Jeg har 2 barn og venter nå nr 3, men er "kun" 28 da:rolleyes:
 
Det er vokensent og vente nummer 4! :headphone:

Ja det er helt spinnvillt! Hadde jeg aaaaaaaldri trodd. Hehe!

"Heldigvis" er de to største barna tenåringer innen den lille kommer. Ja det er en del å hanskes med, men de klarer seg selv stort sett. Må ikke kle på dem liksom. ❤ Men, blir mye fotballkamper da. Hehe
 
Edit: Såpass gravid at jeg skrev i feil månedsforum :angelic::facepalm:
 
35 år og venter nr 4. En attpåklatt ❤️ I juni er barna mine 13,12 og strax 8 år :p
 
Last edited:
33 år,å venter nr 3 ♡ en skikkelig attpåklatt da de to første er 9 og 10 år :)
 
Vi er jo mange! Det synes jeg er stas altså:smug:

håper vi en noen i nærheten av hverandre så man kan møtes etterhvert også:D

hadde en så fin termin gruppe her inne med førstemann i 2009:happy093
 
Vi er jo mange! Det synes jeg er stas altså:smug:

håper vi en noen i nærheten av hverandre så man kan møtes etterhvert også:D

hadde en så fin termin gruppe her inne med førstemann i 2009:happy093
Når i 2009 er førstemann født?
 
33 år,å venter nr 3 ♡ en skikkelig attpåklatt da de to første er 9 og 10 år :)
Hva tenker du om aldersforskjellen? Her vil de to eldste være nesten 11 og 8år i Juni 2020. Redd det blir vanskelig å dekke alles behov.
 
Hva tenker du om aldersforskjellen? Her vil de to eldste være nesten 11 og 8år i Juni 2020. Redd det blir vanskelig å dekke alles behov.
Her vil de bære 11 og nesten 10 år :dance008
Så tenker det blir vanskelig i perioder å dekke alles behov,men da må de lære seg å blir mer selvstendige (de er egentlig veldig flinke), og ta hensyn til at de må dele på oppmerksomheten fremover.

Håper jeg skal greie å ta vare på de med filmkvelder å sånn selv om babyen har kommet,og få besteforeldre til å være barnevakt under hjemmekamper i fotball f.eks.
 
Jeg er 36 år og har tre barn fra før. De vil være 7,9 og 13 år i juni. Jeg ser fordelen med å ha eldre barn. Det vil jo være til stor glede for den nye barnet å ha så mange som vil gi det oppmerksomhet. Idet barnet er blitt 7 mnd så vil de være nesten 8 år, 10 og 14 år faktisk:think005 spent på hvordan det vil være.
 
Back
Topp