Oul

19+3

Så i terminlista at du også tilhører Kalnes. Jordmor informerte meg om at de var trege til å tildele timer, men at om jeg ikke hadde hørt noe i midten av august så skulle jeg ta kontakt selv (termin 29.01). Hos meg ligger henvisningen som ventende på helsenorge :)
Takk, hos meg ligger henvisningen som "time tildelt", men i det brevet jeg fikk står det kun om samtale med jordmor mtp at noen er redd for fødsler osv (jeg hadde det tøft forrige gang)..:bored:
Merkelige greier. Skal ringe de i morgen og høre.

Åh så rart. Da er du kanskje ikke henvist i det hele tatt. Kanskje du kan ringe sykehuset direkte og høre, eller spørre jordmoren du var hos om hun kan henvis deg? Hvis ikke så skal fastlegene kunne gjøre det.
Det er det som er så rart, jeg er henvist og fått time his jordmor der, med ingen time for OUL. Ringer de i morgen, tenker jeg :angelic:

Takk, hos meg ligger henvisningen som "time tildelt", men i det brevet jeg fikk står det kun om samtale med jordmor mtp at noen er redd for fødsler osv (jeg hadde det tøft forrige gang)..:bored:
Merkelige greier. Skal ringe de i morgen og høre.
Skjønner, da ville jeg ringt å hørt :)

Har ringt Kalnes nå, de glemte meg helt :dead: fikk time i begynnelsen av september, da er jeg 20+2.. hadde heller ingen TUL fra det offentlige, som sagt, så synes at jeg blir fulgt opp ganske dårlig :arghh:
Kanskje det er jeg som bare er hormonell og overreagerer :shy:

Har ringt Kalnes nå, de glemte meg helt :dead: fikk time i begynnelsen av september, da er jeg 20+2.. hadde heller ingen TUL fra det offentlige, som sagt, så synes at jeg blir fulgt opp ganske dårlig :arghh:
Ikke bra :wideyed:

Jeg skal 7.aug og er da 17+6 etter at ny termin ble satt etter sist TUL. Er 17+6 for tidlig mtp at det skal være uke 18/19?

Jeg skal 7.aug og er da 17+6 etter at ny termin ble satt etter sist TUL. Er 17+6 for tidlig mtp at det skal være uke 18/19?
Dersom de finner ut på ul at det er for tidlig for å få tatt alle mål så får du bare ny time. Bonus ultralyd :cool:

Det høres ikke bra ut! Hørte du med de angående TUL også? Alle har vel rett til både TUL og UL nå, om jeg husker riktig. Jeg tror jeg ville tatt en telefon til for å presset de litt til en TUL tidligere også. Hvis noe mot formodning skulle være galt så må det jo fanges opp så tidlig som mulig. Du overreagerer absolutt ikke, helt utrolig at de kan glemme å sette opp time til deg.

Det høres ikke bra ut! Hørte du med de angående TUL også? Alle har vel rett til både TUL og UL nå, om jeg husker riktig. Jeg tror jeg ville tatt en telefon til for å presset de litt til en TUL tidligere også. Hvis noe mot formodning skulle være galt så må det jo fanges opp så tidlig som mulig. Du overreagerer absolutt ikke, helt utrolig at de kan glemme å sette opp time til deg.
Flere sykehus har gitt beskjed om at de ikke har kapasitet til å tilbu TUL til kvinner under 35 år i sommer. Desverre. Det burde absolutt ikke være sånn, men det er sånn det er nå desverre.

Back
Topp