Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja kanskje på tide å få tildelt en time, tenker jeg. Har fastlege eller jordmor henvist deg? Kanskje du kan logge inn på Helse-Norge og se under «Henvisninger» eller «Pasientjournal» om du finner at henvisningen er sendt i det minste. Hvis den ikke skulle være der, ville jeg tatt kontakt med den som skulle ha henvist segHar ikke fått noe time ennå.. er det rart?
Takk, jeg fikk en invitasjon til en samtale med jordmor, men ingen OUL timeJa kanskje på tide å få tildelt en time, tenker jeg. Har fastlege eller jordmor henvist deg? Kanskje du kan logge inn på Helse-Norge og se under «Henvisninger» eller «Pasientjournal» om du finner at henvisningen er sendt i det minste. Hvis den ikke skulle være der, ville jeg tatt kontakt med den som skulle ha henvist seg
Så i terminlista at du også tilhører Kalnes. Jordmor informerte meg om at de var trege til å tildele timer, men at om jeg ikke hadde hørt noe i midten av august så skulle jeg ta kontakt selv (termin 29.01). Hos meg ligger henvisningen som ventende på helsenorgeHar ikke fått noe time ennå.. er det rart?
Åh så rart. Da er du kanskje ikke henvist i det hele tatt. Kanskje du kan ringe sykehuset direkte og høre, eller spørre jordmoren du var hos om hun kan henvis deg? Hvis ikke så skal fastlegene kunne gjøre det.Takk, jeg fikk en invitasjon til en samtale med jordmor, men ingen OUL timeer i uke 14+4 i dag, fikk ingen TUL av det offentlige heller, så burde kanskje høre med sykehuset ang ultralyd snart..
Oj, er ikke det litt sent? Trodde oul skulle være før man treffer uke 20 slik at man har litt tid til diagnostikk osv i forhold til abort grensa?Kommer til å være 20+4.
Jo tror det er litt sent. Egentlig var ultralyden 19+4, men var kommet lengre enn vi trodde i svangerskapet. UltralydJordmor på sykehuset sjekket også med en lege om det var greit at neste ble først 20+4. Så da går det nok fint. Nå viste det seg å være tvillinger hos oss, så det blir en del ultralyder og ekstra oppfølging fremover uansett.Oj, er ikke det litt sent? Trodde oul skulle være før man treffer uke 20 slik at man har litt tid til diagnostikk osv i forhold til abort grensa?
Jeg fikk min flyttet til litt tidligere etter tul fordi terminen ble flyttet to dagerJo tror det er litt sent. Egentlig var ultralyden 19+4, men var kommet lengre enn vi trodde i svangerskapet. UltralydJordmor på sykehuset sjekket også med en lege om det var greit at neste ble først 20+4. Så da går det nok fint. Nå viste det seg å være tvillinger hos oss, så det blir en del ultralyder og ekstra oppfølging fremover uansett.
bra de har sjekket at det går bra!Aha! Da er det kanskje litt forskjellig praksis rundt om.Jeg fikk min flyttet til litt tidligere etter tul fordi terminen ble flyttet to dagerbra de har sjekket at det går bra!