OUL

Jeg har ikke vært på kontrollen vi søker om oul på ennå, men vet ikke om jeg skal søke heller når jeg tar ul annenhver uke uansett?!? :wideyed:
Noen som vet om jeg må søke oul eller om jeg bare får det av sykehuset når jeg er der en av de ørtenhundre gangene??? Og fødeplass blir vel automatisk siden jeg er der annen hver uke, men må sjekke opp dette føler jeg.
 
Jeg har ikke vært på kontrollen vi søker om oul på ennå, men vet ikke om jeg skal søke heller når jeg tar ul annenhver uke uansett?!? :wideyed:
Noen som vet om jeg må søke oul eller om jeg bare får det av sykehuset når jeg er der en av de ørtenhundre gangene??? Og fødeplass blir vel automatisk siden jeg er der annen hver uke, men må sjekke opp dette føler jeg.
Spør neste gang du er innom, spørs litt på hvilket sykehus du tilhører/om du vil ha et annet sykehus enn det du tilhører :)
 
Har blitt henvist av jordmor til OUL, men ikke fått den i posten ennå. Var på TUL på fredag, og der fikk vi se en kjempeaktiv liten krabat! :love7 Alt så bra ut. Hun sa at hun trodde hun kunne skimte en pung, men var ikke 100% sikker. Veldig spennende dette her. :D
 
Fikk brev i dag, med innkalling til OUL. Datoen er 19.9, da er jeg 18+1. Men fikk innkalling til et annet sykehus enn det fastlegen og jeg snakket om på første kontroll. Bor midt i mellom dem, så det er ingen krise. Skal uansett ta det opp når jeg skal til legen igjen etter ferien.
 
Var på fostermedisinsk undersøkelse på rikshospitalet i går (12+5) og fikk da time til OUL der også (hører egentlig til Vestfold). Timen er den 7. september, skal da være akkurat 19 uker. Jeg fikk først time to dager tidligere, men tenker at jo lenger det går, jo mer ser de, så byttet med glede til litt senere.
 
Jeg skal først på KUB test 12. august. Så regner med at jeg får en dato etter det. Jeg har jo foreløpig termin siste dag i feb. Så det er leeeeenge til OUL.
 
Back
Topp