OUL

Madeline

Betatt av forumet
Fått brev med time til OUL i posten idag, blir stadig mer og mer realistisk at jeg skal ha baby:Heartred Fått 9.september, og jeg skal da være 18+6.. håper tiden går fort frem til det! Regner med det er flere som har begynt å få dato for OUL?
 
Jeg fikk også time i posten i går med time 9.september! Da er jeg 18+5. Det føles mye mer virkelig nå ja :p
 
Fått time 10. september, da er jeg 18 uker på vei. Lenge å vente, men satser på å få til et lite besøk hos jordmor før den tid, bare for å høre hjertelyd og ta en prat :).
 
Time 25 sept. Er da 19+6 :happy: har bestilt time på privat klinikk i uke 15, da jeg nok ikke klarer å vente så lenge.. :(
 
Fått time 11 september, er rundt 19+2 da :)
(Edit: skrev feil dag :p)
 
Last edited:
Jeg har enda ikke fått time, men det er sikkert fordi jeg ikke har vært hos fastlegen enda (uke 12- om 2 uker), så da må jeg bare vente :chicken:
 
Venter i spenning på brev! Kjipt at det er ferietid, og tar lengre tid :p
 
Fått brev om at jeg blir kalt inn i uke 36, men ingen dato enda.. merkelig siden det virker som om resten har fått en fast dato
 
Jeg skal ikke på første kontroll før i uke 14, så har ikke søkt om fødeplass enda engang... Tenkte egentlig at det var ok, men nå blei jeg litt stressa av dere her, for jeg vurderer et Oslo-sykehus :inpain:
 
Back
Topp