OUL

Vi skal på privat ultralyd (fått en gratis grunnet ventetid på den vi hadde i uke 12) imorgen :) Hun ringte meg i går, og ville si at hun hadde satt av 45 minutter for å gå igjennom alt. Og at storesøster var velkommen til å bli med, vi ble dog enige om at vi har lyst til å gjøre det som kjærester. Så kan 5-åringen se bilder etterpå.
Gleder meg sååå :woot:

OUL har jeg 16.01.

Hadde i dag. Alt normalt med ungen:):) Men morkaka var litt lav. Ho som utførte ultralyden var skikkelig utrivelig. Ødela mykje av opplevelsen vår:/

Vi har vært på ultralyd i dag, privat. Skal på OUL 16.01.
Baby var perfekt. Alle organer som de skal, fikk flotte bilder. Var en aktiv baby, drakk, tisset og sutta på tommelen.
Hun målte meg til å være like langt på vei som hun målte sist.
Og hun sa nesten med en gang at det var en jentebaby :Heartpink

Så gøy :Heartblue skal på torsdag, gleder meg :love7

Da har vi fått vite att det bor en frisk liten gutt i magen som ser heeelt perfekt ut! Og termin står fast på 10 juni!! Himmelsk å få hilse på lille! Sprella och kosa sig och viste sig från sin bästa sida! Gleder mog vilt til å få möta skatten! :Heartblue

Var idag. Alt sto bra til og etter to gutter, ser det ut til at det nå blir ei lita jente :)
Littrar opplevelse med termin. Hadde fra tidligere termin 8.juni. Hun som målte nå baserte seg på hodeomkrets og fikk termin 13.juni. Ringte tilbake og fortalte at jeg ikke fikk denne datoen til å stemme mtp tidligere ultralyd. Da hun gikk over målene igjen og baserte seg på mål fra lårbeinet, ble termin 8.juni-så da endra hun det. Merkelig at det skal gå ann.. Ikke store spriket, men 5 dager er 5 dager :p

Hadde i dag. Alt normalt med ungen:):) Men morkaka var litt lav. Ho som utførte ultralyden var skikkelig utrivelig. Ødela mykje av opplevelsen vår:/

Huff, utrivelig folk burde jobbe som arkivar på kontor ikke innen service og helse... Vi er jo så følsomme vi mødre... Vi trenger gode opplevelser :Heartred

Skal du tilbake for ekstra kontroll? Ligger den foran eller bak?

Sjalu! Enda en hel uke igjen her! Gleder meg til å hilse på igjen!

Back
Topp