OUL

Lillenr3

Blir kjent med forumet
Dere som har fått time til OUL, hvilken uke har dere fått i? Har fått da jeg er 19+5. Synes det er så sent [emoji53]

Blir det for tidlig så får de ikke sjekket det de skal. Jeg ble satt tilbake et par uker på oul sist, så jeg var der vel i uke 17, men fikk beskjed om å komme tilbake i uke 20 eller 21. Så uke 19 er nok akkurat passe [emoji4]

De setter vel opp timen når det passer inn i deres kalender.. har på følelsen av at de ikke er så opptatt av dager og uker som vi er. Litt irriterende i grunn... for vi går jo å venter og venter... jeg har ikke fått min time enda...

18 +1 skal jeg

Jeg fikk egentlig oul i uke 17+5, men den timen passet ikke for oss. Fikk derfor time 18+1.

18+noe

Oul skal være mellom uke 18-20, sa min jordmor. Så det er ikke sent [emoji4]

Jeg skal på Ahus 17+2, der sa de at de innkalte hovedsakelig i uke 17-19, men at det var noen som folk i uke 20 når det ikke var mulig tidligere :)

Jeg er innkalt i uke 19. Tenker at sykehusene som utfører disse undersøkelsene hele tiden vet hva de driver med, og at timene som settes opp er "innenfor" i forhold til hva de skal se etter. Fikk timen oppsatt allerede i uke 8. Tanken på å sjekke hvilken uke jeg er i streifet meg ikke engang , før jeg så denne tråden. Jeg bet meg bare merke i datoen for å ikke glemme å møte når jeg skal [emoji38]

Jeg skal om når jeg er 19+4.. synes også det er litt sent, men datoen passet bra - så da skal jeg ikke klage! :)

Jeg skal 18+2. Sist graviditet var jeg over 21 uker, så det varierer en del ut fra når de har ledig tid [emoji4]

Ååå, gleder meg så til min henvisning kommer:)

Back
Topp