Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Blir det for tidlig så får de ikke sjekket det de skal. Jeg ble satt tilbake et par uker på oul sist, så jeg var der vel i uke 17, men fikk beskjed om å komme tilbake i uke 20 eller 21. Så uke 19 er nok akkurat passe [emoji4]
De setter vel opp timen når det passer inn i deres kalender.. har på følelsen av at de ikke er så opptatt av dager og uker som vi er. Litt irriterende i grunn... for vi går jo å venter og venter... jeg har ikke fått min time enda...
Jeg er innkalt i uke 19. Tenker at sykehusene som utfører disse undersøkelsene hele tiden vet hva de driver med, og at timene som settes opp er "innenfor" i forhold til hva de skal se etter. Fikk timen oppsatt allerede i uke 8. Tanken på å sjekke hvilken uke jeg er i streifet meg ikke engang , før jeg så denne tråden. Jeg bet meg bare merke i datoen for å ikke glemme å møte når jeg skal [emoji38]