OUL

Har time 13.10 :) er egentlig bare 17+6 da (satt tilbake 1 uke fra menstermin), men satser på at det er langt nok til at de får sett det de skal
 
Har time 5 okt, da er jeg akkurat 19 uker :happy:
Gleder meg masse, men syns tiden går saaaaaaaakte :sour:
 
Jeg har fått time 14.oktober, da er jeg 19+4 :) Tror ventetiden går greit, er en del å gjøre på jobben dagen så dagene bare flyr avgårde! :)
 
OUL på Ullevål 27.10, da er jeg 18+3.. En evighet til, føles det som, jeg har lyst på fler før den tid selvom det kun er 6 uker til.. Samboer setter ned foten på det og mener det holder med de 3 vi allerede har hatt og at det ikke haster SÅ mye med å få vite kjønn når vi nå vet og er så trygge som man får blitt på alt alt er bra der inne <3 er allerede så lei av å kalle babyen for "den", gleder meg til å kunne si han eller hun og aller helst navnet også <3
 
Jeg har fått 6.oktober og syns det er lenge til.. Da er jeg 18+5...
Edit: ser jeg har skrevet feil her! Er faktis 19+5!!...
 
Last edited:
Fikk 22.10. Det er jo eeeevigheter til! Var til privat første svangerskap, men har igrunnen bestemt meg for å klare å vente denne gangen. Angrer nesten på den avgjørelsen nå....
 
Jeg har også 14 oktober! Er 19+5 da, synes det er litt sent, venter så veldig spent ☺
 
Fikk time 2. november, da er jeg 19 uker på vei. Verste er at gynekologen jeg går hos ikke er så ivrig på å se etter kjønn på OUL, så får nok neppe vite noe kjønn da. Så da får jeg kanskje ikke vite før 10 uker senere...
 
Fikk time 2. november, da er jeg 19 uker på vei. Verste er at gynekologen jeg går hos ikke er så ivrig på å se etter kjønn på OUL, så får nok neppe vite noe kjønn da. Så da får jeg kanskje ikke vite før 10 uker senere...

Føler det er en gjenganger hos mange leger. Veldig fint at de prioriterer helse, selvfølgelig... Men det er veldig kjipt å ikke få vite kjønnet når man vet de har tid til å prøve å se :) :/
 
Føler det er en gjenganger hos mange leger. Veldig fint at de prioriterer helse, selvfølgelig... Men det er veldig kjipt å ikke få vite kjønnet når man vet de har tid til å prøve å se :) :/

Ja, det burde jo ikke ta mange sekundene å se etter tenker jeg. Skjønner jo dersom babyen ligger vanskelig til og man må lete å styre litt, men synes det er litt kjedelig når man bare får til svar at han ikke har tid å se engang...
 
Back
Topp