OUL

Valhin

Betatt av forumet
Når har dere fått time? Har fått min 20.10., da er jeg 18+2 uker.... Det er sååååååå lenge til :(
 
Fikk også min 18+2. Alt for lenge til..hehe. Nå er jeg 14 uker imorgen da!

Da har du en uke kortere ventetid :D Haha... Synes det var så utrolig lenge å vente! Jeg er 13+1 i dag, og vurderer en privat ul til før oul........ Mannen synes det er unødvendig, og hadde det ikke vært for utålmodigheten som herjer hadde jeg nok vært enig ;)
 
Jeg har fått time 23.10, er da 18+6.. Føles som en evighet til!
 
Jeg var veldig bekymret på 12 ukers kontrollen hos lege, da dette er andre unge og totalt forskjellig fra første svangerskap, da jeg lå med kvalme og bekkenlåsning I 6 mnd. Nå var det strek på alt av symptomer I uke 8:-o siden 2012 da jeg gikk med første, hadde visst legen min tatt ultralyd kurs, så hu smelte I vei med hjertelyd og UL! Lille bønna hoppa jo rundt som bare det. Da ble jeg veldig avslappet og kunne begynne og nyte mage huset mitt:)
 
Jeg var veldig bekymret på 12 ukers kontrollen hos lege, da dette er andre unge og totalt forskjellig fra første svangerskap, da jeg lå med kvalme og bekkenlåsning I 6 mnd. Nå var det strek på alt av symptomer I uke 8:-o siden 2012 da jeg gikk med første, hadde visst legen min tatt ultralyd kurs, så hu smelte I vei med hjertelyd og UL! Lille bønna hoppa jo rundt som bare det. Da ble jeg veldig avslappet og kunne begynne og nyte mage huset mitt:)

Så heldig du var som fikk tilbud å se hos legen din! Tror ikke det er hverdagskost :p Ikke på mitt legekontor! :)
 
Er 14+6. Har fått time til OUL den 6.oktober og da er jeg akkurat 18 uker :)
 
13.okt her , da er jeg 19 uker. 15 uker i morra! Her går det fremover dere!
 
Akkurat 18 uker på ordinær UL. Tre uker til i morgen :)
 
OUL på torsdag, 17+0 da :)
 
Jeg har ikke fått innkalling enda :( var på første kontroll forrige mandag så håper den kommer snart! Er nå 13+4
 
Har time 09.10. Er da 18+3.
 
Back
Topp