oul

En tråd i 'August 2014' startet av CT90, 10 Jan 2014.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. sofiebrvik Gift med forumet Augustmødrene 2014 Julibarna2014

Jeg har heller ikke vært enda :) men har tenkt på det i mange uker da ;) hehe..
    Skal på mandag. Var på tide for meg å få ut fingeren :)

2. Førstegangsmammaen Elsker forumet Augustmødrene 2014

Har ikke vært på kontroll ennå. Har ikke søkt fødeplass heller. Bekymrer meg nå når jeg leser hva dere skriver.

3. onemore16 Betatt av forumet Septembermødre <3 Augustmødrene 2014

Var tidlig forrige gang, men tenkte at det ikke ville gi meg noe å gå så tidlig denne gangen. Venter til ca uke 12. Kanskje enda lenger :)

4. *cRispO** Forelsket i forumet Augustmødrene 2014

Har ikke vært på kontroll enda... Må vel det snart:p er vel vanlig med OUL i uke 18-20?

5. Førstegangsmammaen Elsker forumet Augustmødrene 2014

Jeg fikk lyst på crispo :(

• Liker Liker x 1
  6. *cRispO** Forelsket i forumet Augustmødrene 2014

Hehe... Jeg elsker crispo! Har spist en hel plate idag...:( nå er jeg kvalm...:(

7. Lykkeliten_86 ♥ Håper på en liten en ♥ Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2016 VIP Himmelbarn Assistert-jentene

Jeg var hos legen for å bli sykmeldt og fordi vi allerede hadde en avtale pga jeg går på Crinone, og da satte hun meg opp til første kontroll i starten av februar. Hun sa at det er da hun sender videre beskjed om OUL, og at det blir i uke 17-18. :)

*Taster på app på mobilen*

8. Førstegangsmammaen Elsker forumet Augustmødrene 2014

Kjedelig å være kvalm! Jeg vil fortsatt ha :D

• Liker Liker x 1
  9. Maispire2018 Elsker forumet Mailykke 2018 Augustmødrene 2014

Har fått time i mars :)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

10. Lykkemammaen Flørter med forumet Augustmødrene 2014

Fødeplass er det legen som ordner her, og det går automatisk uten at jeg trenger å tenke på det:)
    Var på første kontroll i uke 5 jeg! På tide å bestille time hos jordmor snart..:)

11. Fru Novia Betatt av forumet Augustmødrene 2014

jeg tenkte bestille meg første kontroll hos legen i uke 11 eller 12. Ja, det blir vel neste uke da. Mest byråkrati og blodprøver uansett.. ikke så spennende.

12. Maispire2018 Elsker forumet Mailykke 2018 Augustmødrene 2014

Til ordinær ul

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

13. Idapida Andre møte med forumet

Jeg har OUL 20.mars. Da er jeg 18+2.. =) Gleder meg!

14. sofiebrvik Gift med forumet Augustmødrene 2014 Julibarna2014

Ja, jeg utsatte og utsatte å bestille den timen såå lenge. Siden jeg ikke så på det som noe særlig hast :) Men skal nå i morgen, da er jeg 11+6, så det passer egentlig greit. Kanskje ok å få en liten bekreftelse på det hele også :)

15. Lykkemammaen Flørter med forumet Augustmødrene 2014

Det er vel rundt uke 11-12 man skal på første kontroll, om jeg ikke tar helt feil:) Lykke til i morgen!

16. sofiebrvik Gift med forumet Augustmødrene 2014 Julibarna2014

De sier så :) men synes det var så mange som dro før det! Tusen takk for der :) er spent :D

17. Lykkemammaen Flørter med forumet Augustmødrene 2014

Skjønner jeg godt, er noe med det, når man skal for første gang:)

18. Enkefalos Forumet er livet VIP Septemberbarna 2019 Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene Aprillykke 2017

Jeg skal også på første kontroll i morgen. Er nøyaktig en uke tidligere enn deg :) Spent jeg også! Håper litt at hun vil lete etter hjertelyden og i så fall finner den! Hehe :)

19. Tosmå Elsker forumet

Har ikke vært på den første kontrollen til legen enda, men ska på ny ul på fredagen så vet ikke om jeg bare får time til oul da :)

20. Tuppeline Forumet er livet VIP Augustmødrene 2014

Æ tenkt å vent t uke 12/13 :)

Del denne siden