Jeg har heller ikke vært enda
men har tenkt på det i mange uker da
hehe..
Skal på mandag. Var på tide for meg å få ut fingeren
Skal på mandag. Var på tide for meg å få ut fingeren
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var tidlig forrige gang, men tenkte at det ikke ville gi meg noe å gå så tidlig denne gangen. Venter til ca uke 12. Kanskje enda lengerD e bra d e fleir enn mæ![]()
Har ikke vært på kontroll enda... Må vel det snarter vel vanlig med OUL i uke 18-20?
Hehe... Jeg elsker crispo! Har spist en hel plate idag...Jeg fikk lyst på crispo![]()
Hehe... Jeg elsker crispo! Har spist en hel plate idag...nå er jeg kvalm...
![]()
Til ordinær ulHar fått time i mars
Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
Fødeplass er det legen som ordner her, og det går automatisk uten at jeg trenger å tenke på det
Var på første kontroll i uke 5 jeg! På tide å bestille time hos jordmor snart..![]()
Ja, jeg utsatte og utsatte å bestille den timen såå lenge. Siden jeg ikke så på det som noe særlig hastMen skal nå i morgen, da er jeg 11+6, så det passer egentlig greit. Kanskje ok å få en liten bekreftelse på det hele også
![]()
Det er vel rundt uke 11-12 man skal på første kontroll, om jeg ikke tar helt feilLykke til i morgen!
Skjønner jeg godt, er noe med det, når man skal for første gangDe sier såmen synes det var så mange som dro før det! Tusen takk for der
er spent
![]()
Æ tenkt å vent t uke 12/13Var tidlig forrige gang, men tenkte at det ikke ville gi meg noe å gå så tidlig denne gangen. Venter til ca uke 12. Kanskje enda lenger![]()