oul

Jeg har heller ikke vært enda :) men har tenkt på det i mange uker da ;) hehe..
Skal på mandag. Var på tide for meg å få ut fingeren :)
 
Jeg var hos legen for å bli sykmeldt og fordi vi allerede hadde en avtale pga jeg går på Crinone, og da satte hun meg opp til første kontroll i starten av februar. Hun sa at det er da hun sender videre beskjed om OUL, og at det blir i uke 17-18. :)

*Taster på app på mobilen*
 
Har fått time i mars :)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
 
Fødeplass er det legen som ordner her, og det går automatisk uten at jeg trenger å tenke på det:)
Var på første kontroll i uke 5 jeg! På tide å bestille time hos jordmor snart..:)
 
jeg tenkte bestille meg første kontroll hos legen i uke 11 eller 12. Ja, det blir vel neste uke da. Mest byråkrati og blodprøver uansett.. ikke så spennende.
 
Jeg har OUL 20.mars. Da er jeg 18+2.. =) Gleder meg!
 
Fødeplass er det legen som ordner her, og det går automatisk uten at jeg trenger å tenke på det:)
Var på første kontroll i uke 5 jeg! På tide å bestille time hos jordmor snart..:)

Ja, jeg utsatte og utsatte å bestille den timen såå lenge. Siden jeg ikke så på det som noe særlig hast :) Men skal nå i morgen, da er jeg 11+6, så det passer egentlig greit. Kanskje ok å få en liten bekreftelse på det hele også :)
 
Ja, jeg utsatte og utsatte å bestille den timen såå lenge. Siden jeg ikke så på det som noe særlig hast :) Men skal nå i morgen, da er jeg 11+6, så det passer egentlig greit. Kanskje ok å få en liten bekreftelse på det hele også :)

Det er vel rundt uke 11-12 man skal på første kontroll, om jeg ikke tar helt feil:) Lykke til i morgen!
 
Det er vel rundt uke 11-12 man skal på første kontroll, om jeg ikke tar helt feil:) Lykke til i morgen!

De sier så :) men synes det var så mange som dro før det! Tusen takk for der :) er spent :D
 
Jeg skal også på første kontroll i morgen. Er nøyaktig en uke tidligere enn deg :) Spent jeg også! Håper litt at hun vil lete etter hjertelyden og i så fall finner den! Hehe :)
 
Har ikke vært på den første kontrollen til legen enda, men ska på ny ul på fredagen så vet ikke om jeg bare får time til oul da :)
 
Back
Topp