Oul uke...?

oss4

Betatt av forumet
Novemberlykke 2015
Dere som har fått innkalling til OUL, hvilken uke er dere i da ul skal skje? Jeg er 17+1.
Bare så det sto at ul bør skje i uke 17-20, men at det blir best resultat i uke 19-20. Alt man skal tenke på! :p hadde ikke forventet at det skulle skje før et par uker senere.

Har ikke fått innkalling enda, men forje gang mener jeg å huske jeg var 17 uker. Jeg ble satt tilbake en uke, for menstermin var det uke 18. Eller noe sånt:p men gikk fint det:)

19+2 denne gangen og syns det var sent!

Med eldste var jeg 17+0 men ble korrigert til 16+1, det var ingen problem at det var så tidlig, de fikk målt og sett alt de skulle og fikk vite kjønn osv :)

Jeg var på tidlig ul hos lege på st. Olav i uke 8. Hun ordnet time til oul og fikk time når jeg er 16+5 eller 17. Ringte til sykehuset og spurte om det var i tidligste laget og det syns hun. De hadde trolig regna en uke feil og fikk utsatt ul med 10 dager :)

19+4. Her innkaller de mellom uke 18-20.

Fikk innkalling i dag, 19+1 på meg.

Jeg er 18+4 etter menstermin :)

Tror jeg blir 18+1 da. Har vært i uke 17 og uke 18 de andre gangene. Får de ikke målt det de skal får du ny time.

Tror jeg blir 18+1 da. Har vært i uke 17 og uke 18 de andre gangene. Får de ikke målt det de skal får du ny time.
Okei. Tenkte jeg "måtte" ringe og utsette det nå, men om jeg får ny time hvis de ikke klarer å sjekke er det jo ikke så farlig. :) blir spennende uansett! :)

Okei. Tenkte jeg "måtte" ringe og utsette det nå, men om jeg får ny time hvis de ikke klarer å sjekke er det jo ikke så farlig. :) blir spennende uansett! :)
Nei, det trenger du nok ikke. Hadde de bomma helt og satt deg opp i uke 15 eller 23 ville jeg ha ringt for det blir jo utafor normalen. Min lege sa at uke 18 er vanligst.

Var i uke 17+0 med storesøster, de sjekket alt som var å sjekke + kjønn, null problem ;)

Har ikke søkt fødeplass enda, så regner med litt sein OUL denne gang, kanskje. Men har vært på ul 2 ganger allerede pga tett oppfølging, så gjør meg egentlig ingenting :)

Back
Topp