Oul snart

Vi har også startet nedtellinga til oul!! Har fått time 2. sept, kun 11 dager til! Vi gleder oss veldig mye begge to :-)

Jeg var på mandag❤ :D
Men skal tilbake på "ny" time 12 september, var litt for tidlig ;)

- Flittig bruker av app'en ;)

Bare en uke igjen nå!!! :D

Hvor langt var du på vei? Ble du satt tilbake?
Var i utgangspunktet 19+3 (trodde jeg i følge siste mens), men de mente jeg var i uke 15-16, så har da gått fra 12 januar til 4 februar inntil videre.
Så skal tilbake 12 september for å sjekke og måle på nytt, siden hoppet blir så stort, og får en endelig termin da :) Var hos jordmor for første gang i går, og hun mente også jeg var rundt 16 uker i forhold til hvor høyt opp livmoren lå ;)

Alltid litt kjedelig å bli satt tilbake, men samtidig så regnet jeg med det ettersom jeg ble det i begge mine forrige svangerskap også :p

Jeg skal på valgdagen, 9. September :) er bare et par uker igjen, gleder meg stort!
Jeg å skal 9. September :)

Jenta mi født 17.07.07❤
Venter nr 2 13. Februar 2014❤

Var i utgangspunktet 19+3 (trodde jeg i følge siste mens), men de mente jeg var i uke 15-16, så har da gått fra 12 januar til 4 februar inntil videre.
Så skal tilbake 12 september for å sjekke og måle på nytt, siden hoppet blir så stort, og får en endelig termin da :) Var hos jordmor for første gang i går, og hun mente også jeg var rundt 16 uker i forhold til hvor høyt opp livmoren lå ;)

Alltid litt kjedelig å bli satt tilbake, men samtidig så regnet jeg med det ettersom jeg ble det i begge mine forrige svangerskap også :p

Om ikke annet så får du hvertfall to ultralyder:)

Da ser jeg fram til oppdateringer etter oul fra flere av dere på rekke og rad framover ^^ :D

eg skal 5 September :D :D :D har faktisk allerede sett lillegull TO ganger.. men vet ikke kjønnet enda :( .. så det lar seg vente 13 dager til

Ja, blir spennende å se, håper og satser på å få vite kjønnet :) Skal 30. september, så føler det er en eeevighet til..

3. september, så det begynner å nærme seg :)

Skal 24.09 og synes og det føles som en evighet til, men har heldigvis sett lille gull i magen i uke 13 så det hjelper jo litt :) :)

fått time 30.09 , syntes det virker som det er veldig lenge til.. men plutselig er dagen her :) gleder meg til å hilse på lille gull! :thumright

Back
Topp