Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor langt var du på vei? Ble du satt tilbake?Jeg var på mandag❤![]()
Men skal tilbake på "ny" time 12 september, var litt for tidlig![]()
- Flittig bruker av app'en![]()
I morgen tidlig er det bare 5 døgn igjen. Flere som nærmer seg oul? Gleder meg sååååå![]()
Var i utgangspunktet 19+3 (trodde jeg i følge siste mens), men de mente jeg var i uke 15-16, så har da gått fra 12 januar til 4 februar inntil videre.Hvor langt var du på vei? Ble du satt tilbake?
Jeg å skal 9. SeptemberJeg skal på valgdagen, 9. Septemberer bare et par uker igjen, gleder meg stort!
Om ikke annet så får du hvertfall to ultralyderVar i utgangspunktet 19+3 (trodde jeg i følge siste mens), men de mente jeg var i uke 15-16, så har da gått fra 12 januar til 4 februar inntil videre.
Så skal tilbake 12 september for å sjekke og måle på nytt, siden hoppet blir så stort, og får en endelig termin daVar hos jordmor for første gang i går, og hun mente også jeg var rundt 16 uker i forhold til hvor høyt opp livmoren lå
Alltid litt kjedelig å bli satt tilbake, men samtidig så regnet jeg med det ettersom jeg ble det i begge mine forrige svangerskap også![]()
- Flittig bruker av app'en![]()
Det er absolutt en stor fordelOm ikke annet så får du hvertfall to ultralyder![]()