Oul overstått

Å, gleder meg skikkelig til OUL! Har time 30. August, så er en mnd igjen å vente. Det høres ut som om du TS hadde en veldig fin time :) i min innkallelse stod det at man skulle holde av ca 30 min, varte undersøkelsen så lenge? Var på tidlig UL og det var unnagjort på 5 minutt, liksom :)

Å, gleder meg skikkelig til OUL! Har time 30. August, så er en mnd igjen å vente. Det høres ut som om du TS hadde en veldig fin time :) i min innkallelse stod det at man skulle holde av ca 30 min, varte undersøkelsen så lenge? Var på tidlig UL og det var unnagjort på 5 minutt, liksom :)

Det er en veldig grundig undersøkelse av babyen på oul :) så tar nok en halvtime ja. De sjekker jo at alt er utvikla normalt ol. Måler alle bein og hode. Ser at hjerte slår fint og har fire kammere og at det har blodtilførsel som det skal. Ser at nyrer og urinveier er slik det skal. Osv. Tidlig ul er jo ofte bare for å vise at det er liv å ca hvor langt man er på vei. Oul er undersøkelse av babyen og terminbestemmelse :)

Hadde en utrolig fin time, mye bedre enn med første! Men ikke samme sykehus denne gangen :)

Oul er for å sjekke alle organer, hjerne og at alt ellers stemmer, derfor denne kontrollen tar lengre tid enn en tidlig ultralyd :)

Oul er for å sjekke alle organer, hjerne og at alt ellers stemmer, derfor denne kontrollen tar lengre tid enn en tidlig ultralyd :)
Absolutt! Ble bare så overrasket over at de bruker så lang tid - men veldig positivt overrasket! liker at de tar seg god tid og sjekker nøye :)

Absolutt! Ble bare så overrasket over at de bruker så lang tid - men veldig positivt overrasket! liker at de tar seg god tid og sjekker nøye :)
En får virkelig roet nervene når en vet at alt er sjekket skikkelig og alt er i skjønneste orden :) Grugleder meg til eg skal på oul på tirsdag :)

Back
Topp