Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å, gleder meg skikkelig til OUL! Har time 30. August, så er en mnd igjen å vente. Det høres ut som om du TS hadde en veldig fin timei min innkallelse stod det at man skulle holde av ca 30 min, varte undersøkelsen så lenge? Var på tidlig UL og det var unnagjort på 5 minutt, liksom
![]()
Oul er for å sjekke alle organer, hjerne og at alt ellers stemmer, derfor denne kontrollen tar lengre tid enn en tidlig ultralydÅ, gleder meg skikkelig til OUL! Har time 30. August, så er en mnd igjen å vente. Det høres ut som om du TS hadde en veldig fin timei min innkallelse stod det at man skulle holde av ca 30 min, varte undersøkelsen så lenge? Var på tidlig UL og det var unnagjort på 5 minutt, liksom
![]()
Absolutt! Ble bare så overrasket over at de bruker så lang tid - men veldig positivt overrasket! liker at de tar seg god tid og sjekker nøyeOul er for å sjekke alle organer, hjerne og at alt ellers stemmer, derfor denne kontrollen tar lengre tid enn en tidlig ultralyd![]()
En får virkelig roet nervene når en vet at alt er sjekket skikkelig og alt er i skjønneste ordenAbsolutt! Ble bare så overrasket over at de bruker så lang tid - men veldig positivt overrasket! liker at de tar seg god tid og sjekker nøye![]()